Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, January 27, 2011

aPa YaNg 25 BerKaiTaN nGaN sHiDa

Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........AMPUN kan Shida....
shida kena tag dengan NAJA 22hb aritu tp arini 27hb..
sudah 5hari baru la shida wat n3 nie...
n3 nie sebenarnya berdasarkan kenyataan berantai di bawah

Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."
puas jugak la shida memikir..kalau congak2 kira2...sehari 5 la...5hari x 5 benda dapat la 25...
Jom kita tengok apa dia yg 25 berkaitan dengan shida nie...

1. Nama sebenar shida mak sedara shida yang pilih...sebenarnya dia nak letak NURSHAMSHIDAR..tp ntah mcm mana penghulu tertinggal R..

2. Shida selalu kena buli di dapur...kira adik2..kakak pe selalu suruh shida masak...hehhe..

3. Geli dengan benda2 berbulu..tak kira la kucing ke, arnab ke...teddy bear ke...asalkan berbulu...meremang je bulu tengkuk nie bila pegang

4. BAB BILIK TIDUR :Tak boleh tdo tanpa bantal busuk, selimut n tuala kecil....terpaksa bawak kalau pegi ke mana2...kalau xde kena cr apa2 yg boleh dipeluk dan selimutkan badan..kalau boleh shida x nak org lain tdo guna bantal tdo shida....boleh nangis ooo...pastu suka tido tepi...tdo ujung2 bantal je :P

5. Tak suka tengok cerita seram..takuuuuuuuuuuuut maaaaa

6. Rasa2 nye shida nie jenis pancing (tak boleh benda2 kotor) mcm time makan kalau de sapa2 sebut benda yg meloyakan mcm MUNTAH ke akan hilang selera

7. Alah pada sejuk dan habuk....ayah je selalu sapu sampah di rumah

8. Tak boleh ada orang cakap kat belakang akan geli pinggang..rasa tercucuk2 je kat pinggang tu

9. kalau drive tak suka kereta depan bawak slow....hway sokmo line kanan je...tak suka trfc jammed n lampu merah..jika shda sbg penumpang kalau dok belakang akan duduk seat kiri...hahaha

10. yang nie jangan plak korang egt shida nie perasan muda ok...sokmo org akan tanya umo bape nie...bila shda gtau umo sebenar org x percaya...dorg egt shida MUDA dr umo sebenar...smpai kena tunjuk IC...hehhee...AWET MUDA :)

11. teringin nak wat laser mata teringin pakai gigi besi

12. tak suka orang yang tipu..tapi x nak mengaku n akhirnya shida dapat tau sendiri nahas la dia tu..so hati2..shida suka menyiasat

13. shida boleh nampak kesalahan/ kesilapan pada sesuatu benda

14. family shda kata shda nie pengarah sebab selalu bg arahan n kalau boleh nak org ikut apa yg shda kata..hahahhaa

15. shida seorang yang sensitif tp org tgok secara luaran shda nampak kasar...hati mudah tersentuh nie...mudah kuar air mata

16. shida rasa shida nie friendly

17. kalau shda terasa or sentap automatik bulu tangan shda akan meremang

18. tak suka emas kuning...suka emas putih or silver

19. SaY NO...soya, horlicks, susu, mayonis, cornflakes

20. tak suka org yang lambat...kira tak suka tunggu orang lama2

21. suka kacau orang sebelum tido..akan sms or kol sesapa...

boleh sembang di phone sampai 4 jam hahahhaha

22. ramai kawan di luar sana ramai kawan di alam cyber

23. kalau on pc tak de INTERNET mcam xde makna bg shida...

24. shida mudah percaya orang tapi sekarang x mungkin lagi dengan pengalaman yang lepas2

25. kata kan TAK NAK kepada ROKOK...shida alah pada bau rokok...akan bersin...leh kata kan kat umah shida ZON LARANGAN MEROKOK...ayah, abg, abg ipar, adik ipar x merokok....

haaaaaaaaaaaaaaaaaah dah abis pun...dah cukup pun 25


apa kena tag 25 orang yang lain....x leh kurang ke..hehehee





ahhhhhhhhhh dah xmampu g nak cari mangsa...sapa2 yang berminat sila la wat n3 ok...

memandang kan ada yang komen tak cukup 25 so shida tambah lagi 4...
sapa yang kena adalah fadzli (timeless), syarq, Acik Na, AdaM

21 comments:

BuLat i2 CirCLE said... [Reply]

nt sy free sy wt ea..hehehe

s.y.a.r.q said... [Reply]

pheww....selamat x kene... :p 25 tu bykk...hahaha

Acik Na said... [Reply]

shida,
sy rasa mcm nak wat je... tapi bila pk tak ramai mangsa yg buleh ditag... hehe... terbantut niat.... niway, sonok baca pasal shida...

... said... [Reply]

as salam...
eh?
21 orang je?
mana lagi 4 orang?
huhu

:D

ni kena rijek ke ni kalau empunya contest datang ziarah bacba entri ni?


seni kad bunga dari kertas

logo adidas mendatangkan erti!

tingkatkan ibadah mu dengan..

if i have rm 100

aDisH.sHidA said... [Reply]

bulat : ok....hehehee

aDisH.sHidA said... [Reply]

syarq...jap jap jap g shda tag mmg nak tag pun td...tp jenuh nak cari url syarq :P

aDisH.sHidA said... [Reply]

acik na : ok2 shda tag erk

aDisH.sHidA said... [Reply]

fadzli......wslm...takpe takpe shida tau cmne nak wat bg cukup 25 :P jap ek shida tag fadzli

►AdamXis◄ said... [Reply]

As salam....wah shida, adeiyh...banyak kot nk kena uat...sampai 25...hu3.let me think dlu erk shida?hehehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

adam: ok takpe..take ur time

Sunah Mohammad said... [Reply]

salam kak~ hoho~ sebelum ni de gak orang tag saya~ saya buat2 lupa, eh! :p saya lupa da nak wat..huhu

s.y.a.r.q said... [Reply]

halamakkkk....shida T_____________________T

aDisH.sHidA said... [Reply]

sunah : wslm...ok2 lepas nie sunah wat erk :P

syarq : mmg shda dah awal2 g letak nama syarq tp dok cari url x jupe..hahahhaa....eh2 shda ada benda nak tanya nie...

niesz said... [Reply]

alamak..niesz kena..hehe..thanx ek.. :)

updated entry :acik bembot 44

... said... [Reply]

as salam..
waa..
waaaa...
saya kena tag juga n_n"
er..25 orang..aaa..aaa..
huu..
ok.saya buat.er..25 orang tu kalau tag yang bukan follower boleh ke?huhu..

ZACK ENTRY said... [Reply]

wow banyak tu 25, rajin..=)

Sunah Mohammad said... [Reply]

alamak, kena tunggu 5 hari gak~ :p

Southern-Girl said... [Reply]

http://dadangerousgameislove.blogspot.com/2011/01/tag-by-twintotshida.html


dah... -_-

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply]

now i knew the 25 facts about u. salam ziarah:)

... said... [Reply]

as salam..
aa...saya nak tulis apa ni..?
sedang memerah otak memlih fakta yang boleh 'dibenarkan' untuk orang lain tahu tentang saya

n__n"

aDisH.sHidA said... [Reply]

fifi : thanks....

... :wslm..perah jgn x perah..hehhe...xpe amik masa pun xpe...