Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, February 27, 2011

Sunah Mohammad Lagi Berat Dari Ady Budika!!!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ya allah sunah mohammad nie..tgok orang nyer macam kecik je rupa2nya berat jugak dia banding Adybudika dan kami ber3 nie shida, qaseh dan dik ina….

tak pe myb ada sebab yang menyebab sunah berat dari kami semua kan..sunah kalau ikut dia nak ringan macam kami semua…tapi apa kan daya dia kan…

korang x percaya tengok la nie..betapa berat nyer sunah kalau nak di bandingkan dengan kami….

sunah berat kan sunah nie…

jom tengok kami punya plak….

inadik ina lesung batu  pun leh tahan gak berat dia..almaklum la lesung batu kan

qaseh

si bakal mak mertuaku qaseh dalia..berat kita lebih kurang je qaseh

cnq 

ini shida punya berat plak…paling ringan dalam semua2 dorg

 

APA YANG PENTING!!!!!!!!!!!!

Jiran sepagar shida…Adybudika..lebih ringan ringan ringan dari kami semua…

ady 

ringan kan ady nie..leh lambung2 dia….blog ady la yg ringan :P

 

ini adalah berat blog kami aje…kalau berat badan betul tu tatau la sapa yg berat kan..hehehehe…ntah2 shida gak yg terendah pe…

kalau td korang check saman…kali nie…mai kita check berat blog plak….kat SINI ok

10 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

hahaha! macam mana nak kasi ringan? adoi...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad tanya abg ady kamu...dia nyer ringan gila

Mama Zharfan said... [Reply]

me kasi buang widget2 utk bagi ringan :)

salam ziarah

jom join Heartbeat!

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Mama Zharfan ok mama...lepas nie shda nak renovated la...bg ringan lagi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hihi..jom ringan2 kan..

Sunah Mohammad said... [Reply]

saya da ringan sikit ni...kurang 50%..hahaha! buang bloglist..adoi..

~...AmALinA....~ said... [Reply]

adohhh.. berat gak ke?waaaa~ rasanya dah buang banyak dah..huk3

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) uwaaaaaaaaa LM ajak shida ringan2....sunah n ina nak join x

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad bagus sunah bg ringan sama abg ady erk

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~...AmALinA....~ x berat mcm sunah hahaha