Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, March 13, 2011

CinTa Blogger – Episod Akhir

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

mesti korang masih ingat kan tentang cinta blogger Adybudikaa dan Sunah

Alhmdlah semalam di Rumah EN Mat Gebu dorang telah bertentang mata

Bukan lagi fantasi di alam cyber tp sudah menjadi realiti

ADY SUNAH

sunah n ady mintak maaf letak pic korang hahahaha….

semoga korang bahagia selalu….

banyak entry dorg pasl gathering sedenak…

Ady :

http://www.adybudika.com/2011/03/kenapa-aku-nak-upload-pid-nie-tak-lepas.html

http://www.adybudika.com/2011/03/gath-sedenak-superb.html

Sunah :

http://www.sunahsukasakura.com/2011/03/cas-enjin-dulu.html

http://www.sunahsukasakura.com/2011/03/ben-ashaari-bikin-saya-malu.html

yang lain2 korang cari2 la yer…

 

psssssssssssst : tapi yang lawak nyer si ady leh kol shida kul 6.45pm…shida ang ada num sunah x…tp ang tanya dia dulu leh x kasi num kat aku…kalau x pun ang kasi num ady kat dia…ok shida pun sms sunah…tanya leh ke nak bg num dia n shda kasi num ady kat dia…apa sunah kata dah lama ada num ady wakaka….ady plak dok ngadu..awat sunah x sms ady nie…hahahahahahahaah..ada lagi apa yg ady n sunah gtau xleh cite sni..hahahaha

 

update :

ENben nyer n3 : http://www.benashaari.com/2011/03/dalam-diam-blogger-jatuh-hati.html

26 comments:

pearl jade said... [Reply]

misteri terungkai...
siap ade kronologi...hebatla shida ni

Dr Love said... [Reply]

Pearl jade: rupa-rupanya...

Huszaini said... [Reply]

Hangat nih! hangattt!!

Cik Sara said... [Reply]

hahaha..Kak Shida, letak gambar yang ady bagi tiffinbiru CMG kat Sunah..hehehe..cam comel je..=)

... said... [Reply]

as salam..
hehe~
comel je kak =)

Pakcu said... [Reply]

perghhhhh...kak shida ngan sape plak? =p

whitecappuccino said... [Reply]

ooo..mereka rupanya..

~...AmALinA....~ said... [Reply]

terbaekkkk la akak!!!~

udin said... [Reply]

memang secocok mereka berdua ni.. hehe.. ;D

Ujang9897 said... [Reply]

yeeehaaaaaaaaaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@pearl jade hahahaa...kami yg usik2 depa..shida ngan ina...mana tahu dr usik2 nie menjadi kenyataan..amin

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Dr Love rupanya2.....?

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Huszaini hangat hangat dr sedenak

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Cik Sara mmg cantik yg tu tp x nampak muka sunah la sara....nak kena cari kat blog org lain

aDisH.sHidA said... [Reply]

@... wslm fadzli...comel akak ke comel sunah n ady

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Pakcu kshda xdak ngan sapa2 pak cu...pakcu tolong la

aDisH.sHidA said... [Reply]

@whitecappuccino hehhee..mereka la tp tatau la ye ke tak..kita tgu walimah dr dorg

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~...AmALinA....~ kamu pun sama...TERBAEK jugak n3 en mat gebu nak tanda

aDisH.sHidA said... [Reply]

@udinitu le pasal..harap2 menjadi

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Ujang9897 yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..ujang dah nak kenduri

Awangku Johan said... [Reply]

cinta blogger pasal apa ni???
dah lama AK tertinggal... AK p bercuti huhu.. so dah 3 hari x buka blog

Zue Cancer said... [Reply]

http://whitecarpet-tyn.blogspot.com/2011/03/show-me-your-bff-contest.html

sy tag awak :)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Awangku Johan kecian AK..nie kisah sahabat kita sunah ngan ady budika....

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Zue Cancer ok zue t shda g tgok

Sunah Mohammad said... [Reply]

hari ni saya baca entri ni dan saya gelak....hahahahhahaha~

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad akan jadi kenangan dan sejarah kalau betul2...alhmdlah..syukur