Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, March 3, 2011

Pengakuan Ikhlas Ady Budika: Episod 6 & 7

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mintak maaf bagi peminat2(ada ke peminat) oppps pembaca  yang mengikuti perkembangan kisah cinta blogger ADY BUDIKA luv SUNAH sebab episod 6 & 7 terpaksa digabungkan..shida dan amalina yang suka sakat dorg ber2 nie agak sibuk…so jom kita tengok apa kesudahan cerita mereka malam td

ADYsunah7

di sini kita dapat lihat yang ady bersungguh meyakinkan sunah tentang cinta di alam siber nie….i’allah ady kalau dah jodoh tak ke mana…betul tu apa yang ady kata kan pada sunah walau cinta bertahun lama nyer tak semestinya sampai ke jinjang pelamin….

Sunah…yakin kan hati anda ok….ady pun sanggup nak g amik sunah kat utm tu….hehehe

 

Opssssssssssssss..tetiba fadzli muncul….siap suruh ady cepat2 lamar sunah…wah wah wah bukan itu aje…ada lagi yg fadzli usik dorang berdua nie

ADYsunah8

gosip menjadi realiti….kalau kawan2 dok usik2 lama2 menjadi tau fadzli…1 doa tu….apa suruh dapat anak lebih dr 10 orang…egt sunah kilang buat anak ke fadzli..hehehe…sunah ada berani ke

fadzli pun dh jadi geng shida ngan amalina

 

sapa yang baru mengikuti kisah cinta blogger ini…anda boleh ke episod sebelum ini di SINI

kejap lagi ada sambungan myb yang terakhir utk minggu ini….

tunggu ok

12 comments:

FarAh AmiRa said... [Reply]

hahaha..lwak la kat KBU ney..mcm2 jd..haisy

aDisH.sHidA said... [Reply]

@FarAh AmiRa bukan di kbu tp di sahabat blogger

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

nadh doakan depa.. ;)

Sunah Mohammad said... [Reply]

hamboi....10 orang tu! hahahaha!

adessss....terima kasih semua yang memeriahkan majlis...

YanaMIB said... [Reply]

kita dgn ujang dlu pn kapel sbb kwn² la duk cucuk² cemni..hikss..all the best to yu lah sunah and ady..kita sbg kwn sunah truskn mengusik mereka!! weehuu~ ^_^

~...AmALinA....~ said... [Reply]

yeke kak yana,, kena la slalu usik camni..=p

aDisH.sHidA said... [Reply]

@fRaMe LenSeS doa kawan2 tu kdg2 dimakbulkan kan kan kan...i'allah kalau jdh mereka

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad 10 orang dia suruh sunah...apa la fazli nie..takpe 10 pun 10 la rzki...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@YanaMIB woooooooooooooooow ye ke yana..wah wah..ada can la sunah n ady ikut jejak yana n ujang

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~...AmALinA....~ tp sapa nak usik kita ber2 dik...kita nak gak kan

Anonymous said... [Reply]

as salam..

hehe~ sebab kalau saya, saya nak ramai anak ;)

doa?insya'Allah..kak, mendirikan baitulmuslim sangat dituntut dalam Islam.kalau itu adalah jodoh mereka, kegembiraan mereka adalah kegembiraan saya juga ;)

hoh? geng?
haha..saya tak join mana2 geng pun. saya sekadara orang luar :p

haha.naqk usik amalina la lepas ni

:p suka betul usik mengusik~
eh.akak. mr secret akak tu, namanya encik hafizul ramli?
haha~ betul ke? jangna ingat saya dah menyerah kalah~ saya belum lagi~
haha.nak cari juga.siapa tu~

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Anonymous wslm fadzli....aik knp jadi en anon nie...hehehe...ye la anak pembawa rezeki...usik amalina wah wah wah...bagus tu....

opps mr scrt akak tu....
erm
jap pk







salah daaaaaaaaaaa..
silap orang la fadzli
:P