Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, March 2, 2011

Pengakuan ikhlas Ady Budika...Episod ke 3

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Episod ke 3 untuk babak2 percintaan Ady Soleh Ahmad dan Sunah Mohammad

Jika anda ketinggalan episod pertama (1) dan Kedua (2)

Anda hanya perlu Klik

EPiSOD 1 by AMalina

EPiSoD 2 by aDisH.sHida

Jom kita tengok apa yang telah berlaku di episod ke 3 ini

ADYsunah1

Di episod ini…

Sunah menanyakan kepada ady…abg nak buat cane ni?

nak buat apa tu sunah….bekas hantaran ke apa… :P

Ady pulak macam tak sabar2 nak nikah aje…perkara baik tak elok dilengahkan…hahhaa….

Sunah woooooooooooooooooooooooooooow bagi green light gtu…..

 

apa pun ady n sunah korang dah terlambat utk delete, s/u awak menjalankan kerja dengan pantas secepat yg mungkin ady….wakakakkaa

episod seterusnya anda perlu ke SINI SINI SINI SINI

sabar ye peminat ady budika dan sunah suka sakura

 

zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas tgu episod ke 4 dan ke 5 akan menyusul sebentar aja lagi..

rehat bersama MAT GEBU

1 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

adessss...akak ni, laju jek!