Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

BANNER BEN ASHAARI_thumb[2] SEGMEN CARI GADUH : LELAKI vs PEREMPUAN

LELAKI pilihan anda ?

Seorang yang beragama yang boleh mendidik dan memimpin sebuah keluarga..dapat menerima diri shida dan keluarga kami seadanya..serasi..kalau boleh tak nak yang MEROKOK…hahhahaha

Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?

Perlu ke…seksi di mata pasangan nyer…tak boleh nak ungkap bagaiman seksi bagi shida…tp mcm suka tengok lelaki berbaju melayu dan berkain pelikat…boleh cair ooo….

LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?

Ada lelaki yang sanggup berkorban demi sebuah cinta…tapi walau bagaimana pun pengorbanan yang dilakukan itu haruslah dari sekeping hati yang ikhlas…jangan setelah cinta dimiliki akan mengungkit itu ini apa yang telah dia korbankan utk pasangannya..Lelaki yang ikhlas adalah lelaki yang betul2 jujur dalam percintaan….KEIKHLASAN adalah TUNJANG sebuah PERCINTAAN…

Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?

BERMADU…perempuan mana yang sanggup dimadukan…perempuan mana yang sanggup sekeping hati yang telah dimiliki utk dikongsi bersama dengan orang lain…tetapi jika bermadu itu adalah jalan terbaik i’allah sanggup daripada dia menipu dan melakukan benda yang terlarang di belakang kita..skrang pun shida ada MADU…..kami baik sekali hehehhe…

Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?

Shida akan sedih…akan nangis dan cari seseorang utk luah kan dan mintak pendapat nyer..shida akan pk apa la kekurangan pada diri shida ini sampaikan dia sanggup curang…Suruh dia buat pilihan….keputusan di tangan dia…kalau dia rasa pihak sana yang serasi dengan nyer….ok bye bye…jangan menyesal di kemudian hari sudah la…..kalau lepas ni nak muncul kembali jangan harap la…sekali buat akan ingat sampai bila2…..

LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?

Lelaki dan perempuan sama je…kalau x bukan lelaki yang curang….perempuan yang curang…apa yang penting HATI tu…kalau hati mmg dah suka dengan pasangan kita tak perlu la nak curang lagi….

SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??

Setia….sukar nak kata kan setia ini…mcm curang gak lah….kadang2 perempuan punya la setia sampai tak berani kuar ke mana2..kalau kuar pun kena bagitau kena mintak izin….tapi yang si lelaki tu senang2 je kuar sana sni ngan perempuan lain….TAPI ada jugak lelaki yang setia bagi nak rak tetapi perempuan tu suka melayan lelaki..suka bgi harapan kepada lelaki lain….APA YANG PENTING HATI PASANGAN….kalau kita yakin itu cinta kita setia la hingga akhirnya…

Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?

Ya…shda seorang yang mudah dan kuat cemburu…bukan ke cemburu itu tanda nyer sayang..tapi cemburu tu biar la bertempat…kadang2 rimas gak dok cemburu2 nie..wat hati sakit je..lepas nie xmo g cemburu2..heheheh…

 

CINTA YANG HADIR DENGAN SENDIRI ADALAH CINTA HAKIKI YANG PASTI AKAN DIMILIKI..

CINTA YANG TELAH PERGI BIAR LAH IA BERLALU KERANA ITU BUKAN CINTA YANG AZALI

 

Jom Tengok Vlog EN BEN ngan EN MAT GEBU..Klik DISINI

16 comments:

Miss Ran said... [Reply]

suka madah cinta anda..buat sy terpaku bersama

Sunah Mohammad said... [Reply]

eiks, cam sama je skema jwapan ni...hahaha~

Ujang9897 said... [Reply]

pompuan ramai curang la..laki tak..=)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Miss Ran itu la yang shida pegang dr dulu hingga kini...tp kdang2 cinta lama dtg jugak....kita tak leh lawan

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad kita kan madu...sunah betul kan HATI itu yang penting dlm sebuah hubungan....

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Ujang9897 bagi shida sama je ujang..lelaki dan perempuan sama je buruk baik nyer skrg

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

Wahh i like.. Hihihi

Sunah Mohammad said... [Reply]

@aDisH.sHidA

yup akak..hati yang penting... :)

kiera'sakura said... [Reply]

btol!!! kdang2 kte setia bgai nk rak tp die lak sesuka ati curang blkg kte... moga ira terhindar dari adegan "pay back" tue... huhuhu

Muslimah Optimis said... [Reply]

akak.. aima pun suka tengok lelaki pakai baju melayu ngan kain pelekat la.. hahah.. citarasa kita sama..hihi

mas.saari said... [Reply]

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

solo molo said... [Reply]

suka tengok lelaki berbaju melayu dan berkain pelikat ????


salam ziarah dar segmen s0al hati En Ben...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura harap2 lepas nie akak akan temui cinta yang sejati hingga akhir hayat..wadus wadus....

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Muslimah Optimis wwaaaaaaaaaaaaaaaah sama la plak erk aima kita ber2..tp kalu lelaki berkain pelikat perempuan berkain batik hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@mas.saari itu mas...masing2 punye pendapat kan..cinta nie luas maksud nyer

aDisH.sHidA said... [Reply]

@solo molo yerrrrrrr..hehehe..nampak romantik n sweet je