Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, March 17, 2011

SEGMEN BLOGGER : LELAKI vs PEREMPUAN (FIZIKAL)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

BANNER BEN ASHAARI_thumb[2]

Alahai korang mesti dah tau kan shida join segmen sapa kan….segmen ini en Ben Ashaari la…Bab Fizikal la…al-maklum la en ben nie badan dia…ketui2 tu…Nak JOIN Klik di SINI

Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

  • Tipu la kan kalau shida kata tak pernah…YA SHIDA PERNAH JATUH CINTA….
  • Sebab apa shida jatuh cinta….ntah la susah nak ungkap kenapa, mengapa shida jatuh cinta…1st time jupe tuuuuuuuup hati nie rasa mcm jatuh..Hati dah suka….nak kata kerana fizikal nya tak jugak….tp keperibadian nya tu…yang membuatkan shida jatuh cinta..dia snggup demi diri ini…

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?

  • Utama kan jugak..sebab shida nie orang nyer kecik rendah…kira kalau leh nak yg sedondon…tak tinggi tak besar sangat la….tapi kalau HATI dah suka….tinggi ke dia dah tak kisah kan…janji hati itu yang PENTING..dia boleh terima kita seadanya begitu kita boleh menerima nya seadanya

Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

  • Mata dan Mulut..sebab dr Mata turun ke Hati.. dari Mulut lahirnya ungkapan yang terasa di Hati..

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

  • Berisi tandanya bahagia…kira mcm kita nie pandai jaga pasangan la kan…selalu kita tgok lelaki perempuan selepas berkahwin mesti akan ada perubahan pada fizikal kan….lelaki akan buncit perempuan plak akan kembang hahahaa….tp ada sebab nya semua nie berlaku…teeeeeeeeeeeeeeeeet

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

  • YER..kebanyakan yang kita lihat macam tu la…kalau ensem je lelaki tu mesti kaki perempuan…tp kita tak leh salahkan dia jugak…mungkin perempuan yang tergoda melihatnya dan bila dah perempuan suka dah de depan mata tak kan nak lepas kot….yang perempuan cantik lak…materialistik sebab bagi dorang muka dah cantik..body dah cun…lenggok sana lenggok sini ada je orang pandang…tak kira tua muda…sampaikan sanggup yang jual maruah diri semata2 kerana wang dan harta benda….tapi x semua nyer macam tu la….perempuan cantik..lelaki kacak…dalam maksud nyer…cantik luar kacak luar tak mungkin akan kacak dan cun dalam nyer…HATI yang Cantik dan Kacak itu lagi penting

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' 

  • Lelaki Idaman : Biarlah rahsia…sebab kalau kita bagitau kemungkinan besar dia akan menjadi orang lain utk sempurnakan diri nya bg memenuhi apa yang kita nak…bukan diri dia yang sebenar…TAPI BAGI SHIDA KALAU BOLEH NAK LELAKI YANG TIDAK MEROKOK…hehehehe

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

  • Pasangan…belum ada pasangan so tak de jawapan hahahahahhahaa

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

  • Alhmdulillah syukur dengan anugerah daripadaNYa…walaupun pada asal nya shida nie ada sedikit kecacatan tapi dengan kuasa oleh Nya kecacatan yang dapat dikesan semasa baru dilahirkan pulih….tetapi shida kalau boleh nak naik kan berat badan nie..dah kena komplen dengan kawan2 dan family sebab kurus..kurus ke…biasa je kot…ok2 je dengan tinggi ni…

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

  • Wah wah soalan…dari segi pengamatan rasa nyer perlu…perempuan la kena jaga..sebab lelaki nie bukan boleh tengok perempuan body cun kan..pandang je lama2…tak terasa tergugat ke kalau badan nie disebalik nya…tapi apa pun..kita kena tanya pasangan kita..perlu atau tidak….mesti dia nak sedapkan hati kita kata dah ok dah mcm nie….i suka…dalam hati dia….ish dia nie kenapa la badan macam toooooot je….hahahhaha…so pandai2 la yer kita jaga diri tubuh badan nie bukan utk orang lain tapi utk diri kita sendiri

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

  • No komen…sebab kurang amik tahu tentang produk kuruskan badan..dok mencari produk naik kan berat badan je nie…
  • Tapi walau cmne pun pemakanan, senaman itu yang penting…

1 comments:

pRiNCe said... [Reply]

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)