Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, April 10, 2011

Bangku Kosong: Siapakah Qaseh Delia Adelia?

Assalamualaikum…

Qaseh Dalia Adila adalah seorang gadis sunti yang berasal dari terengganu…nama penuh dia…tahu tp memandangkan qaseh pun x war2kan nama betul nya tak perlu la rasa nyer shida war2kan…tp yang pasti nama qaseh bermula dengan huruf S…adakah siti, suraya, shamsiah…tanya la empunya diri..masih muda(bawah 25 tahun) tetapi nampak matang bila di dalam entry….masih bujang tapi sudah berpunya..encik kyle dah chuup awal2 bakal mak mertua shida nie…qaseh adalah insan-insan yang terawal yang shida kenal di dunia blog ini melalui segmen en ben…KLIK DI SINI

Qasehhanya on9 weekday…(Ahad- Khamis)…malam dan ari jumaat qaseh x on9 kecuali dia on9 by handphone..yunk nanti suruh kyle bagi hantaran lappy c/w bb erk…senang skit nak on9….

Entry yang dibawa banyak membuatkan kita berfikir, muhasabah diri…banyak yang boleh kita ambil sebagai renungan bersama..qaseh boleh dikategorikan sebagai blogger tegar…

2 comments:

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

wah shida pun buat jugak huhu terharu..nama saya siti selamah anak mak limah ngeee.. tq syg ..hik2 ari tu dia kata nak wat hantaran laptop tak tahu lah betul ke tidok tu .. hehe tq syg ..nnt someday kita jumpa heee

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... [Reply]

owh..ingat itu nama betul dia..kengkadang memang pegi blog dia ni..