Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, April 25, 2011

Giveaway Ujang9897

assalamualaikum…

ngada shida nak join GA Ujang (bakal pengantin yang x sabar dok hitung hari) walau x ditag oleh sapa2 pun…hahhaha…tup2 ada rezeki kan..shida penah dapat GA dari YANA bakal isteri si Ujang nie…KAT SINI tengok la apa shida dapat..

Syarat SAH :

1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (tak wajib)

aku blogger boy

2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib) 

225129_10150183442614497_665619496_6505226_4846776_n

3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)

---------------------> SELAMAT PENGANTIN BARU AZFAR DAN YANA

4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)

------------------> HIDIR & ADI SUDA

5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini...

1 comments:

YanaMIB said... [Reply]

wah last minute entry ni..haha..gud luck shida..mana tau random.org tu mmg suka pileh shida =P