Coretan Terbaru KakakeciK

Saturday, April 9, 2011

Jangan Lupa Vote : Terpilih Untuk HOTFM Impianku

Assalamualaikum…

hotfm impianku

setelah sekian lama x de entry hari sabtu..arini shida nak bagitau kepada korang korang korang semua sahabat2 blogger jangan lupa vote impian kelima (HOTFM Impianku)…wah wah impian apa nie shida…eh eh bukan shida nyer impian la..tp impian kelima tu sebenarnya milik seorang sahabat blogger kita…SUKUR IBRAHIM…ingat tak yang shida ada wat entry pasal BLOGGER ISTIMEWA….Sukur telah terpilih untuk menyertai HotFm IMPIANKU..

Jujur aku katakan kat sini, kejayaan dan apa yang aku ada skrg adalah hasil semangat dan pertolongan banyak pihak. secara langsung ataupun secara tidak langsung. so, aku nak jadikan kejayaan aku harini sebagai pembakar semangat untuk semua orang berjaya.

aku nak sangat menyumbangkan sesuatu kepada masyarakat..tapi tak tahu dengan cara cmne untuk balas budi semua..nak bagi duit, xdela kaya sangat..:p..nak bagi sumbang tenaga, tak cukup kaki tangan..:)..jadi aku pilih cara mcmni utk menyumbangkan apa yang aku ada harini..

-Petikan daripada entry Sukur Ibrahim-

Dengan demikian, kita sebagai sahabat blogger kepada beliau..tidak salah dan tak rugi rasa nyer untuk kita sama-sama menyokong niat murni Sukur…jom kita semua undi beliau…semoga dengan undian kita semua ini dapat merealisasikan apa yang diimpikan oleh beliau…

hotfm impianku no5Impianku hotfm ke 5 klik gambar utk tumbubesaran

CARA-CARA UNTUK MENGUNDI :

1. Pergi ke http://www.hotfm.com.my/impianku/

2. Pilih IMPIAN KELIMA…dan Vote..IMPIAN KELIMA bukan yang 1 – 4…KELIMA sahaja

impian ke 5

3. DONE

shida dah vote….anda bila lagi..jangan tunggu lama-lama…pergi vote sekarang jugak…..

0 comments: