Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, April 10, 2011

JIRAN YANG KEJAM!!!!!!

Assalamualaikum…


hati terluka angkara jiran yang kejam!!!

KEKEJAMAN KEJAM SEKEJAMnya..lebih kejam dari itik kuning yang memporak perandakan raksasa berjanggut..

Siapakah Jiran yang kejam itu…

SUNAH ??? oh tidak dia adalah insan terawal yang shida kenal dan sayang

MAT GEBU ?? jugak tidak….kerana dia di SINI

TETAPI….

JIRAN SHIDA YANG SORANG LAGI TU KEJAM

SIAPA..MENGAPA???

ADYBUDIKA…sebab apa…tengok sini

ady2 INI DI SAHABAT BLOGGER

kejam

INI KAT KBU

<sila klik gambar utk tumbuhbesaran>

egtkan angka apa ady bg..sekali tgok mcm num phone line celc n num ic….sekali ady gtau baru follow…biar betul…shida tak percaya..so terus ke dashboard

cats

ye betul skrg follower shida 522…siapakah dia…adakah betul ady followe ke 522 tu

ady

a’a betul la…ady…ady ady…patut la ady jarang komen shida nyer entry…tp xpe shida tak kisah pun…TERKILAN ada kot…

Boleh tak di kategorikan KEJAM JIRAN SHIDA SEORANG INI..sedangkan masa CMG Follow CNQ dia siap suruh wat entry hahahaha..sekali dia yang masih boleh follow CNQ….

Ady…balik kedah kena la kamu dengan shida…tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

24 comments:

AdyBudika said... [Reply]

errr...amponnnnnnnnnnnnnn

NadiRah said... [Reply]

tunggu entry dari nad plak!!
kita basuh abg ady sama2....

~...AmALinA....~ said... [Reply]

ahahahahahah eh abg ady da follow ina blom ek?=p

micosey said... [Reply]

kejammm gilerrrv ;p

putERi-kAtEk said... [Reply]

jom pakat unfollow ady budianto

Izamir Ridzwan said... [Reply]

ady kejammmm

Miss Ran said... [Reply]

die mmg begitu..ampunkan jela die ni..sume die keliru..nth pe dlm otk die haha

Sunah Mohammad said... [Reply]

ahahahahaha! kejam kan...kejammmmmmmmm!!! huh!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hihi...apa pun dia follow shida.jiran yg baik lah tu.opsss adi tak pernah lalu blog LM pun tau!lg sedih.sbb blog LM lum sefemes blog org lain lg..

cik ciput said... [Reply]

haha..habis la ady...

darxniq said... [Reply]

penjahat!!!>.ahhahah

nur aisya humaira said... [Reply]

bako je cshida...kte bako...ngeh2..:)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@AdyBudika hahahhaa...xde balik kedah siaaaaaaaaap

aDisH.sHidA said... [Reply]

@NadiRah ok ok...biar kan dia..ari belasah ady budika arini

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~...AmALinA....~ ntah2 blum g ina..p check pat

aDisH.sHidA said... [Reply]

@micosey kejam kan..sampai hati hahahaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@putERi-kAtEk jom jom tp katek wat dulu leh...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Izamir Ridzwan ir comey...hehehe..ady mmg nak kena tu...tunggu la dia

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Miss Ran suka sangat ady nie miss ran..suka tgok dia gelabah hahaha..jahat x shida

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad kahkahakah..kejam sgt sgt...tp nak tergelak pun ada

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) jiran dah lama..dah kenal2 nak kata x penah mai umah da penah tp baru nak salam ngan tuan umah kot ye lm..hahahaha..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cik ciput shda tgu dia balik kg je nie

aDisH.sHidA said... [Reply]

@darxniq jahat jahat jahat nyer kamu ady...eh eh lagu stacy lak

angah said... [Reply]

kak xfollow angah lg kn..?