Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, February 21, 2012

uweeeeeeeeeeeeeeek…hilang selera…

 

Uweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek nak termuntah…

 

Serius kakakecik tengah meloya nie….rasa nak termuntah ye semua…kepala dah pening2…adoooooooooooooooooiiiii memang hilang selera habis dah nie…

 

(opppps jgn salah paham yer…)

 

Tengahari tadi kakakecik ada beli nasi goreng paprik seafood (dah le rasa tak de paprik langsung) kat 1 kedai makan nie…makan lewat skit dlm kul 4++ . So makan pun dengan lengah2 sebab dok chat kat gmail… (tapi xde plak cite dengan dia kes nie)..Nak tahu tak kenapa yang kakakecik nak termuntah dan hilang selera makan…tengok la gambar bawah tu…apa yang korang nampak..

 

DSCN8054

Agak-agak korang binatang apa la ye…..td dia dok elok je dlm sotong tu…kakakecik kuarkan ia sedikit….ok lah tak nak usha lama2…nak termuntah…kalau kakakecik makan kat situ..sah sah bagi balik nie….ini bungkus…kira kakakecik kena bungkus je la nasi tu masukkan dlm tong sampah..uwaaaa..rugi udang 2 ekor yang x makan lagi…sotong ada lagi 3 ketul…

 

pssst : lepas nie memang x pegi dah kedai makan tu…(kedai makan terpaksa dirahsiakan)..

p/s : alamak kawan kakakecik mintak didedahkan nama kedai nie la….erm nama kedai nie tak sure…tapi kedai dia kat dengan simpang 3, Titi Haji Idris, Jalan Pendang-Langgar..betul2 dengan trafic light tu

8 comments:

Areef Ibn Naim said... [Reply]

salam,

erm, tp ntahlah... kdg2 benda tu tak disengajakan...

teringat masa dok asrama dulu... kwn sya penah dpt kepala ayam n ada kubang tanduk yg besar tu dlm rojak, hehehe...

haniekunie said... [Reply]

apemende tu kak?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

tingat member makan nasi lemak...

dah habis dah nasi baru prasan ada lipas wawawawa.....

nasib baik hari tu tetiba GK xrasa nak makan hahaha

Secret Drifter said... [Reply]

mcm lipas je..

kiera'sakura said... [Reply]

menatang ape tue kak? jenuh describe.. huhuhuhu

.: iEyLa :. said... [Reply]

erk...seyes loya tekak tgk cmnih.. :p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

ngeri...

HomeKreation said... [Reply]

Salam Shida. TQ singgah blog Along.
Alamak, mmg tak best bila terjumpa bendasing dlm makanan....