Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, April 12, 2009

BaRu lagi

hye....
salam sume..actly,shda baru je wat blog ni..walau dah lama berminat utk wat...tp paham2 le kan....tak pandai sgt..so..ni cuba try test le...harap2 ok walau x cantik mcm blog org lain kan...

1 comments:

Anak Pendang Sekeluarga said... [Reply]

Katakanlah (wahai Muhammad): “Inilah jalanku dan orang-orang yang menurutku, menyeru manusia umumnya kepada agama Allah dengan berdasarkan keterangan dan bukti yang jelas nyata. Dan aku menegaskan: Maha suci Allah (dari segala iktiqad dan perbuatan syirik); dan bukanlah aku dari golongan yang mempersekutukan Allah dengan sesuatu yang lain.” (Yusuf 12:108)”
Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya….dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq