Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, September 2, 2009

mOOd......

salam

MooDy....Mengapa shida....

pepagi aku dtg kedai dah dpt msj kat ym yg wt aku tak de mood pg td...sampaikan mood aku nak luahkan perasaan ke takpuasan hatiku disini habis gtu sahaja....apa korang buat ek bila korang moody....

so utk hilangkan mood aku yang kurang baik tu aku aku dgr la lagu raya....skrg ni pun aku tgh dengar lagu raya sambil menaip ni....tetiba aje tika dn saat ini aku rasa dlm mood raya.....baju raya aku dah siap ke ek, kuih raya pun tak wat lagi, nak wat apa nyer bahan2 pun tak beli lagi apa da shida ni, aku plan nak wat next week

mood aku dah ok skit skrg....
pa pun jgn moody2 shda...tak baik tau di bulan poca ni...

k bye
wslm
salam ramadhan, salam 1 malaysia
slmt berpuasa n slmt hari merdeka

0 comments: