Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, November 15, 2010

bau hujan

Salam...
dikala di saat di minit di jam shda menaip ini
cuaca di luar mendung
adakah akan hujan
myb d tempat anda telah hujan
sampai "mybabe" wat status kat FB nyer
yang berbunyi
~bau hujan yg membangkitkan nostalgia!~
bau ujan status mybabe walau di Fb Bf nyer

hujan ada bau ke...
itu pertanyaan shda kepada nyer
so mybabe bg respon ada bau selepas hujan
bukan mybabe syara je bg respon
adik syaz pun sama

uiit dik syaz pun penah bau ujan

memandangkan 2-2 org nie suka bau ujan...
shda rasa macam nak wat n3 sal bau ujan yg shda tak penah bau slama nie....

so pasni shda kena cuba la bau ujan....
dorg kata best fresh.......x sabar nak tgu ujan nie...


psst : korang penah bau ujan x kalau de tolong bg comment erk






4 comments:

t.a.c.a said... [Reply]

eh bau hujan memang best~ shida tak pernah bau ke? sungguh tak sensitif!

CaHaYaNuRQaSiH said... [Reply]

taca: shda biasa bau tar selepas ujan..biasa je...idung shda de masalah ke :)

Poji said... [Reply]

poji tak pnh lagi bau ujan,,,mcmn ekk bau ujan,,,tp poji adew pnh hidu bau jalan raya lepas kena hujan,,,wakakakkaaa,,,,

Pakcu said... [Reply]

sini hujan..mai sini mai kita bau..hehe