Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, July 7, 2009

kEdai oh kEdAi !!!!!!!!

hye....bg menghilang rasa geram nyer dihati aku pg td...aku telah mengedit sedikit sebanyak pict2 koleksi aku....saja suka suki..huhuhuhu
saje je aku nak upload kedai baru aku di KoTa sAranG Semut....banyak ek semut di sini..aku sendiri pun tatau jugak....

ok ni le sedikit sebanyak keadaan dlm kedai aku....cat asal warna putih...tp aku dah sapu warna merah .....langsir tu aku bikin sendiri k....aku harap 2 org pekerja aku dlm pic ni amanah, jujur dan telus dalam menjalankan tugas...sebab aku mmg jarang g kedai sana...aku monitor dr kedai lama je...doakan aku berjaya dlm lapangan perniagaan aku ini....

1 comments:

chomot artwork said... [Reply]

wow...
nie c.c ka bilik pengatin????