Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, April 27, 2010

dER jUgAK oRg Tak puAs Hati

SALAM....

semalam tanggal 25 April 2010 ari isnin...merupakan hari wat aku begitu sedih sgt....aku tatau knp aku begitu emo n sensitif...dgn aku letih penat baru balik dr KL..gath dgn mbe2 room M1/M10...aku geram sgt2 knp le pasal post aku dlm blog aku ni org nak pertikai kan...salah ke aku nak luahkan segala2nya ttg apa yg berlaku kat sini....aku bingung aku keliru aku blank sebentar...aku egtkan xde org nak kesah dgn aku tulis..tp sebenarnya ada org yg tak senang hati dgn post2 aku....aku bukan nak wat dia sakit hati aku bukan nak bagi dia cemburu...apa yg aku tulis sume nyer benar belaka...ttg sahabat2 aku...apa yg aku rasa tu le aku tulis...tiada apa yg leh aku bg kepada mereka yg bergelar sahabat....hanya penulisan yang lahir dr hati aku yg tulus....aku bukan nak cari pasal dgn org....tp apa pun kepada DIA yang mempertikaikan penulisan aku selama ni....sudah2 le aku bukan kacau hidup kamu pun..kenapa kamu nak sibuk..kalau pandai sgt kamu buat le blog kamu sendiri...kamu tulis le apa yg kamu nak luahkan senang cite....



0 comments: