Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, June 7, 2010

~K3.tEn.Se.NaN~

07 Jun 2010...........
Isnin......
9.00am-4.30pm


Hari yang membuatkan aku begitu emo....dr awl pagi sehingga sekarang(4.30pm)

Pada awal pg..konon tak nak sedih2 emo...tp bila aku pk akan hal tu...menyebabkan aku

GERAM+SEDIH=rasa macam nak maki2 orang je.....

TAPI......

shda tak boleh nak maki...walau dlm hati nie memberontak sgt2...tak de cara lain yg boleh mententeramkan jiwa ini selain berdoa...MENANGIS
dan mencari sesorang utk dikongsi bersama2....itu kes di dalam bilik tidurku pagi tadi...


Ini plak di alam CYBER kat ROOM...dlm aku byk keje ni aku on9 ym n masuk room..park id n jengok kejap2 je room...xchat mcm selalu...ada la plak yang TAK PUAS HATI ke apa..tatau le...SALAH ke aku juz PARK ID ...dgr dorg spin n sing...


tetiba naik nama aku kat karpet room...kalau yg baik2 ok nie...yg mcm nak *&&@^@R~*%*@ aku je...knp bila aku tak chat kat room senang le korang nak kata itu ini...egt keje aku mengadap pc setiap ari dok keje chat je ke....aku mengejar keje yg diberi oleh customer....so bukan senang kita nak bg cust yakin dgn kita....



knp egt aku tak chat kat room aku tak jengok room ke..tak tgok ke apa korang type....aku bukan buta lagi walau aku juz rabun...kalau korang curi spek mata aku nie myb aku tak nampak la....


apa pun jgn sesuka hati je k nak pick id aku nak memperkata kan sesuatu.....myb bg korang lawak..gurau senda..tp apa sebab tetiba nama id aku yg ambik....aku masuk room bukan nak cari musuh or apa2 k....aku nak berkawan dgn sume org....ok lah myb lebih senang aku dok luar..layan je lagu aku sendiri..layan FB aku..layan blog aku....


SUKA HATI AKU LE
APA KORANG SIBUK2

arghhhhh.....sakit kepala aku pk sal keje n layan kerenah manusia...

0 comments: