Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, July 22, 2010

~mAta oH MaTa~



Salam....
Uit kenapa ada mata dok usha nie???????
Usah risau yer....Nie sume sebab mata...
mata knp nie....
bukan "mata air" marka awek tu
bukan juga mata air..air mata air tu
Ini adalah sebab mata shda yg gatal2 nie...
kenapa dlm2-3minggu nie mata shda selalu gatal2..
shda plak dok p gosok tonyoh tak sedang apa....
Adakah disebabkan RESAH HIDUNG..RESDUNG..
Tapi kan shda mlm d shda xde makan apa2 pun yg leh menyebabkan mata ini kegatalan...


ini la mata kiri kanan shda....merah

Sedih sgt malam td..tgh sedap tido...
kul 1.30am tetiba tangan ni dok tonyoh 2-2 belah mata...
shda mimpi ke apa tatau le
bila sedar mmg mata nie gatai sgt2...terutama belah kiri...
apa g...g bilik air basuh muka...basuh mata puas2..
Pastu letak ubat resdung gamat cengkih tu..pediiih oooooooooooooooooo
tp kurang2 ok la kan...leh tdo sampai pagi...sedar2 kul 5.15pg :P


Mata kiri.......

mata kanan....ok skit banding mata kiri



Skrg dlm handbag ada eye more....
sebab mata rasa sgt2 letih..
mau2 lak seharian dok ngadap PC....
ayooooooooooo apa la shida nie...

2 comments:

t.a.c.a said... [Reply]

shida... apa kata kamu g buat perasap resdung tu.. mana tahu mujarab ke?

4di5h.5hid4 said... [Reply]

itu le taca....rasa nyer nak kena g perasap hidung nie :)) tp dah biasa wat dah sblm2 nie