Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, July 15, 2010

~Nasi Ayam PenyeT~

Salam...


nasi ayam penyet....myb ramai yg biasa makan kan....shda nak share skit ttg pgalaman shda makan nasi ayam penyet nie...masa dok kat kuantan aritu..2-3x dok lalu 1 restoran kat jalan teluk sisek nie...restoran zam zam...ada banner nasi ayam penyet....shda dalam hati leh gak try makan nasi ayam penyet nie...


Malam tu tatau nak makan mana lepas g Berjaya Megamall...so ajak dorg g makan kat restoran zam2 tu le....shda n dik ilah oder nasi ayam penyek...fazoh n yaya oder nasi grg ayam...


Sekali sampai je nasi ayam penyek...bg kami tak de yg menarik sgt..juz ayam goreng yg diketuk bg lembut(penyek)+ nasi putih biasa+sambal tumis+sup+ulaman(timun, kacang,kubis)+tauhu n tempe.....


ini la rupa nasi ayam penyek restoran zam2 kuantan..
makan x habis pun :(



Sebab nasi ayam penyek nie jugak kami diperhati oleh sorg pak cik nie...adik ilah dlm nada slow wat2 tanya :

Dik Ilah : pak cik knp tgok gtu?
Pak Cik Peramah : nak makan pun amik gambar ke
Kami 4 org jawab kami bukan org sni pak cik...nie 1st nak makan nasi ayam penyet :P


Pastu pakcik cite le bla bla tanya itu ini...hahhaha...ramah tul pak cik tu....hehehe
Tak salah kita beramah mesra dgn org..:P


2 comments:

~..Smiling Angel..~ said... [Reply]

hehe..nasi ayam penyet ni bukan ori dh shida...kalo ori..ayam tu digoreng ade serbuk2 yg rangup..sedap..ade sambal pecel dia yg spesel..yg shida mkn ni mcm nasi ayam biasa je:|

4di5h.5hid4 said... [Reply]

itu le pasal rai...frust giler tgok :(