Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, August 24, 2010

Pergilah Air MaTa

Pergilah Air Mata....
bukan shda yg sedih la...
tp mmg shda sedih pun masa membaca nyer
nie sume sebab Novel PERGILAH AIR MATA...karya Hanni Ramsul...keluaran KakiNovel...
malam td sampai kul 1.30pg shda membaca nyer...baru 500ms ++ shda baca..masih lagi ada 300ms gtu....dah tak mampu nak habiskan malam d...i'allah malam ni shda sambung baca n habiskan....
sedih geram sume ada...
tp apa yg shd aleh kongsi setakat yg shda baca nie....Sabrina n Badrul terpaksa bernikah kerana dorg ditangkap khalwat di Cherating...dorg tak kenal ant satu sama lain....sume nie angkara kawan baik Sabrina sendiri...si Maria...punca Maria wat sume nie...sebab nak kan Ikmal...kekasih n bakal tunang Sabrina...Maria merancang nak kenakan Sabrina nie dgn Iskandar...sekali tersilap bg num bilik...Sabrina g masuk bilik Badrul...masa tu plak Badrul baru dah mandi...dlm bape minit je pintu bilik di ketuk..apa g kena tangkap basah la....so sebab xnak malu...abah Badrul, Datuk Hamidi paksa dorg kawen...kawen dgn anak datuk le sabrina...tp kecian dgn Sabrina...sebab nye, mama badrul tak leh terima badrul...salahkan sabrina...badrul pun mcm tu gak...kak milah pbantu umah pun sama...sume salahkan sabrina..kecian sgt2 dgn sabrina...dorg tuduh sabrina perangkap sebab nak kawen dgn badrul....sabrina tak de kesempatan utk memberitahu hal yg sebenar...tp abah bad..datuk hamidi ok...leh terima sabrina...walaupun dia pun salahkan sabrina..tp dia layan sabrina baik...

Yang geram nyer..si badrul nie emo...baran...kasar dgn sabrina...dah de gf...dayana...leh dia mtk izin dgn sabrina sebab nak kawen dgn dayana,sanggup konon nak g berbulan madu..padahal nak kejar dayana nie..nak pujuk nak nikah...sabrina ni kan baik...so dia izinkan badrul kawen...bila dah kawen..paham2 le...sabrina nangis tak leh tgok badrul sanding dgn dayana....walau dia izin sekalipun...tp hati dia tetap terluka...pompuan mana sanggup tgok suami dia sanding dgn pompuan lain...sabar yer sabrina...

Ikmal si bekas kekasih sabrina terus menyintai sabrina...sampai kena penumbuk dgn badrul...ikmal dipaksa oleh mak nyer bertunang...sebab persiapan dah wat..mak dia nak cr pengganti...tak lain x bukan si MAria tu le..kawan sabrina...seronok la ye ko maria sebab ikmal jadi tunang ko...tp kalau tunang je..bukan atas sebab cinta sayang tak kemana...tgu n lihat la...

Smpai yg shda baca skrg nie...kak milah dah baik dgn sabrina...badrul pun mcm dah suka dgn sabrina nie...darius kawan ikmal seorg yg baik...suka watak dia...hehehe....

Hanya setakat itu je yg shda baca wat masa skrg...opps terlupa nak gtau badrul dah pindah umah....ikut kehendak dayana..dayana nie workholic...kena sound dgn mertua n suami sendiri sebab dok balik lewat....huhuhu...

K sampai sini dulu erk....

"akan ku lepaskan jua air mata ini pergi...jauh...sejauhnya....sehingga sepasang mata ini tidak mampu ingat pada hangat titisannya dahulu"

pssst: sebenarnya PAM nie dah lama kawan shda syorkan kan..masa umi(lisse) dok riyadh...smlm baru beli..nak baca kat on9 x syok...

kalau dah xdpt nak membeli novel PAM..leh baca on9
klik disini
JANGAN PLAK PRINTOUT BAB BY BAB K...


3 comments:

t.a.c.a said... [Reply]

ada kat on9 ke shida?

4di5h.5hid4 said... [Reply]

ada taca....jap shda update letak dia nyer url

R e e N a said... [Reply]

rina dah baca novel ni... mmg terbaek~!