Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, October 3, 2011

LINTAH…..Aku Berani

Assalamualaikum…

LINTAH….pasti ada yang geli kan nak pegang dan melihat nya..apatah lagi nak letak kat muka dan badan….TAPI SHIDA BERANI dan TAK GELI….

Kenapa tak percaya ke…..Betul la shida tak tipu….shida berani sangat..hampir 2 jam lintah tu bermanja dengan shida…

Kalau tak percaya jugak tengok la sendiri gambar kat bawah tu….

bekam

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…terkejut tak…besar plak tu dia melekat kat muka shida…itu kat muka..yang kat belakang badan pun ada 2 ekor…hehehe…shida tak geli langsung..sedap ada la…..

Kalau tak kerana nak buat bekam lintah nie..jangan harap la shida berani mcm nie….shida dah lama kepingin nak wat bekam lintah bila orang kata lintah boleh sedut buang darah kotor kat badan kita…memandangkan kat Karnival Usahawan Desa (KUD 2011) baru-baru ada booth yang menyediakan perkhidmatan bekam lintah…ada 2 booth di zon D…setiap hari shida ulang alik depan booth Bekam Lintah nie…shida singgah kat 1 booth nie…caj yang dikenakan…RM10.00 seekor…masa yang di ambil lebih kurang 1 jam…so shida biarkan dulu…

Tetapi bila pergi jalan-jalan kat belakang booth emak..ada la booth dari Melaka…buat rawatan bekam lintah jugak..seekor RM 15.00..4 ekor RM 50.00 masa yang di ambil tanpa had sehingga lintah tu jatuh sendiri…so shida pikir pikir…shida pilih booth yang dari Melaka…walau mahal skit tapi disebabkan dia akan biar lintah tu jatuh sendiri itu yang terbaik..kita tak boleh paksa tarik lintah tu kuar bila cukup jam nya…takut nanti pendarahan…lagipun booth akak dan abang ni bawah bimbingan RISDA…sama jugak shida dan mak…bawah RISDA…

Sekarang nie shida dalam tempoh berpantang..tak boleh makan kicap dan makanan yang gatal-gatal macam udang, sotong, telur dsbnya…tapi shida makan jugak…naaaaaah amik bekas lintah sedut tu merah-merah lagi…uwaaaaaaaaaa..pagi tadi bagitau mak…kena berpantang la….

 

 

pssssst: korang ada BERANI tak macam shida

18 comments:

JIJI YU said... [Reply]

biasa jeee

JIJI YU said... [Reply]

biasa jeee

kiera'sakura said... [Reply]

xmo la... geli.. huhuhuhu

Isteri Encek Bard said... [Reply]

Akakkkkkk goli den...

Sunah Sakura said... [Reply]

eeeeeeeeeeeeeee...gemokkkkkkkkkknyeeee...geli

Cik Sara said... [Reply]

Kena fikir seploh, duaploh kali dulu ni baru bleh buat..

shida said... [Reply]

argh....besaunyer
xmo3...
sakit x?huk3

halila Ibrahim said... [Reply]

kak pun teringin nak try la.. tp geli sikit.. hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

kalau utk perubatan mesti kena berani...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

ampun...saya sanggup bekam biasa dr lintah.huhu

jgn mkn kicap nnt kesan dia hitam..

Muslimah Optimis said... [Reply]

beso gedabak nye haaaaaa.. tapi macam nak try jugak lah

CikTomyam said... [Reply]

ueww~ ceq geli la kak?
huhu berpantang? semacam ja bunyinya..

ermm akak tukaq banner eh?
hiii~~

SyedGraphiX said... [Reply]

hahahaa.besar gilaa!! goreng nak? HAHA

~eZmALiZa~ said... [Reply]

hahaha...kalo ezma mesti dah jerit2 geli geleman. ahhh, ngengada :D hahaha :D

org kata nak bersihkan darah boleh guna kaedah lintah :)

putERi-kAtEk said... [Reply]

besar lintah pulak dri akak...hahahahahahaha

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

uwaaaaaaaaaaaa geli geleman!!!!!!!!!!!! nehiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

aDisH.sHidA said... [Reply]

@JIJI YU

mesti dah biasa buat kan..x pun manja2 dengan lintah

aDisH.sHidA said... [Reply]

waaaaaaaaaaaaaaah semua geli..jiji je biasa heheheh