Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, December 1, 2013

Welcome Disember

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

1470118_520580461371658_1923402705_n

Disember bulan terakhir

Disember musim hujan

Disember musim kawen

Disember genap usiaku

 

Pejam celik pejam celik kita dah masuk di bulan terakhir. udah 1 disember pun hari nie..bermakna ada lagi 22 hari la ye…oh tidak..mohon dipermudahkan apa jua urusan ku..(gambar di atas tiada kena mengena dengan diri ini mahupun ZulHelmei yang bakal melangsungkan majlis nya minggu hadapan)

 

Huuuh..tu keja Abang Din, abang sulung kakakecik dok wat kecoh plak kat group whatsapp family..jangan nak buat onar ye Abang Din…awat tak sabar dah ke nak tengok signage begitu..

 1461572_520587398037631_1709162962_n 

Ampa nampak tak apa dia dalam gambar tu…Erm..tu ha..Signage ZulHelmi & Shida…hahahha..punggah betul la Abang Din nie..nasib baik tadi tak jadi ikut depa p berantar Adam di Sungai Petani..kalau tak memang kena bahan la dalam kereta gamaknya..Apa pun Abang Din, bawak2 bersabar ye..In Sha Allah kalau ada jodoh adik ang sorang nie nanti ada la signage nama cheq dan (_____________) bersama2 dengan bungga manggar..ke ang nak chup kerja pasang bunga manggar nie nanti..HAHAHAHA

 

p/s : Tahniah kepada sahabat2 kakakecik yang telah / bakal menamatkan zaman bujang masing2..moga2an semua nya berjalan lancar dan dipermudahkan serta diberkati kehidupan kalian. Biar cantik di sisi Allah jangan cantik di mata manusia..

2 comments:

Kakzakie said... [Reply]

Pandai juga bang din ni bergurau Shida. Dah tak sabar nak tengok adik kena kompanglah tu:)

Kira Sakura said... [Reply]

insyaAllah akan sampai masanya tuk akak satu hari nanti, amin.

tak sabar sangat nak tengok majlis akak. mesti meriah sangat nanti