Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, December 23, 2015

Selamat Ulang Tahun Kelahiran


Syukur Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi Allah ini walau kekadang semput itu datang dengan tetiba…

231215 genap usia pemilik blog ini yang lahir pada tahun 1980..teka sendiri la di tahun ini usianya berapa..hehe. Mungkin jugak entry ulang tahun kelahiran ni adalah entry pembuka semangat untuk diriku akan terus menerus menaip apa saja di sini..


Kepada Mak Ayah terima kasih tak terhingga atas kasih sayang, pengorbanan dan segala2nya yang tak dapat ceq nak coretkan satu persatu..tapi yang mana ceq tau ceq la anak mak ayah yang paling lama duduk sebumbung..ceq la penawar ceq la racun nya kan..huhuhu..apa pun ceq mintak maaf la noo tahun ni tak dapat lagi nak bagi hadiah menantu kepada mak ayah dan ahli keluarga yang lain…pasangan untuk ceq ni dok jauh sangat kot sesat nak mai umah..hehe..

Menu lunch mybesday…nasi pattaya chichi chacha di Tesco Stargate…RM4.90 je
terasa macam umo 3tahun 5bulan ler plak..




1 comments:

LM said... [Reply]

Selamat hari lahir sahabat. Moga pjg umur dan moga jodoh tu dh pindah malaysia blh wase kat mana pendang. Sesat la tu.. Takpe2.. Nnt dia jumpa la tu. saya pun sama doakan. Jodoh tu baik sbb tu lmbt sampai.

Amboi sedapnya nasik pataya...

Gi mop umah wak. Sawang byk ni. Update sehari satu entri pun jadikla.. Haishh rindu x tau byk psl awak sbnrnya tau