Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, March 22, 2011

KEPUTUSAN DAN DISEBALIK UNDIAN

Assalamualaikum…

Sekarang jam telah menunjukkan 5.23pm waktu tempatan…

Undian di KBU telah ditutup

Dengan ini Pak Cu telah mengisytihar kan bahawa..

WARNA PILIHAN UNTUK MEMBUAT STIKER ADALAH SEPERTI DI DALAM SURAT DI BAWAH

kptsn

Warna PURPLE adalah majoriti yang telah dipilih setelah undian kali ke-2 dilaksanakan…warga KBU terpaksa membuang undi 2x kerana terdapat pengundi hantu sebelum ini…hahaahaa….apa pun disebalik pengundian ia telah mendapat perhatian 2 orang wartawan KBU iaitu ADI SUDA dan EVA

kecoh1

kecoh2

Thanks Pak Cu kerana tolong akak dalam proses mengambil tempahan dan mengira undi…tengah tunggu cik GK email pic stiker nie…nak hantar ke printing…kita oder 50kpg utk Kereta dan 20 keping utk motosikal ok…Tadi IR ada tanya harga sekeping bape..x mahal pun RM 2.00 sekeping…xda amik untung apa2 pun….tak sabar nie nak pelekat stiker kat kereta….

10 comments:

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

nadh nak jugak tau. 1 keta satu motor

syairahmohdanuar said... [Reply]

hehe.cute je.undi stiker keta nmpk bersungguh :D

evalovevo said... [Reply]

yeyyyhh...dh boleh jd reporter...syiokk2.. ^__^

LM said... [Reply]

wahh best nyer

Sunah Sakura said... [Reply]

saya nak tepek kat mana? hahaha~

aDisH.sHidA said... [Reply]

@fRaMe LenSeS chek pm inbox pakcu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@syairahmohdanuar adil kan...:)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@eva♥evo reporter x berbayar

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) best sgt2 enjoy..bangga semua ada

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad tepek kat nako dorg kata