Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, July 8, 2013

4 Jam Shopping Raya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Ramadhan bakal menjelma sehari aje lagi dan pasti ramai yang start membuat persiapan untuk membeli belah baju raya…tak terlalu awal ke..puasa pun belum lagi dah semangat nak beli baju raya…bukan apa, semua nie tak nak kelam kabut time posa…mesti penat kan…kalau yang ada anak pinak tu…dengan nak memilih kain baju dan layan perangai anak2 lagi..

 

Kakakecik dah pun beli baju raya..Beli siap2 Sabtu lepas di Kulim…jauh ye..sebab di sana ada banyak pilihan baju2 ready made, harga pun berpatutan…jauh skit pun tak apa la…dah banyak sangat pilihan rambang la mata, jenuh jugak la nak memilih nya dan yang pasti tak nak baju buah pelam..hehe..hampir 4jam jugak la…Lama ke..Ye la bukan kakakecik pergi beli baju kakakecik dan adik je..Tapi Kak Ja juga pergi sekali…dia nak beli untuk family nya..Dah la Aisya tu memilih nya bukan main lagi..Warna yang kita berkenan dia tak mau…apa pun terpaksa la ikut warna yang dia suka…Kalau baju yang dia suka memang akan pakai sentiasa la..asyik2 nak pakai melaram…

 

Sekarang tinggal untuk beli tudung dan jugak baju kat mak dan ayah sahaja…untuk mak ngan ayah adik beradik lain plak beli nya…sebab kakakecik dah beli untuk Adik Pikah…InsyaAllah Rabu or Jumaat nie pergi cari belah Alor Setar..

 

Terima kasih Finaz sebab tolong jagakan Auni dan bagi komen dengan baju2 yang dipilih….TQSM…

 

 

pssst : apa tema raya korang tahun nie

7 comments:

Kakzakie Purvit said... [Reply]

Bila dah siap-siap semua legalah kan masa puasa dah tak perlu rebut-rebut lagi...

Unknown said... [Reply]

Biasanya bajuanak2 saya beli sebelum puasa.sebab amisara memilih sangt sampai pening kepala jadi baik beli sebelum puasa..heheh..baju saya dengan suami je dah dekat2 nak raya nanti baru beli..:)

cik Anggur said... [Reply]

tema apa tahun nie

Cik Pulau said... [Reply]

perhhhh... saya tak beli ape pun lagi.. hahaha...
nanti lah baru beli

Zai Zamree said... [Reply]

x beli lg...tgk apa kata pakar kamis ni...klau lmbt lg bsalin br cr bj ry

Cik Sara said... [Reply]

betul tu... saya pun shopping awal-awal dekat jalan TAR tu.. kihkihkih.. Bulan puasa nanti idaklah terfikir-fikir nak g situ lagi.. ngeee

Kira Sakura said... [Reply]

wahhhh FInaz ikut sekali. aisya tue sama mcm kira klu beli bnda yang tak berkenan pkai sekali je pastu x pakai dah.

tema kira? baru je kawen tentu2 pkai tema kawen dlu hihihi