Coretan Terbaru KakakeciK

Friday, May 28, 2010

LepaK Day's

Salam....

mengepost dr bkt jelutong....G,tqvm coz bg kshda guna lappy walaupun tenet free...kurang2 leh gak kshda on ym,on fb n jengok2 blog my frend....

arini ari yg betul2 lepak.....lepak atas katil...tido dr kul 9.30pg sampai kul 1 lebih..almaklum la pg td sampai s.alam kul 5.30pg gtu..1st kaki nie jejak bus station s.alam...awal nyer mmg cuak jugak takut salah tempat....alhmdlah shda tak salah tempat..kalau salah pun antara klang or s.alam je....yg shda cuak sebab terjaga je dr tdo...nampak tol setia alam....msj gtau g kata dah sampai tol setia alam....then bas masuk bus station...nasib baik aku tak bangun dr seat...tgu je driver nak maklum kan kat mana....driver jerit gtau "KLANG, KLANG"....ok klang yer dlm hati ku....tp bila aku tgok tket bas yg telah ditukarkan oleh amoi yg nak dok seat aku...aku dah panik skit....knp klang tambang mahal dr s.alam...yg aku tau klang jauh pd s.alam....dalam hati n pikiran dok pk dah lepas ke s.alam...aku tgok seat tak byk 0 pun....aku tenangkan diri sendiri...bila bas kuar dr klang baru nampak signboard s.alam....alhmdlah....hahhhaa...


Tgu g dtg ambik....malas nak ggu g bangun awl...so gtau dia tak pe lepas subuh t dtg ambik..so shda tgu kat bus station tu 2jam jugak le...kul 7.30 g sampai dgn aini..bfst roti canai dulu sblm balik umah mak chaq(mak aini)aini n g sepupu....lepas borak2 tgok pic aini g oversea...mata dah tak larat nak celik...masuk bilik, apa g tidoooooooooooooooooooooooo...sampai le kul 1...lama nyer...mau tak...awal2 tak on aircond....juz kipas..berselimut konon sejuk...sekali dah 2-3jam tdo dah panas....on aircond sedap lagi tdo nyer.....terjga on lappy G...aini n g masih g tdo.....myb dorg letih...aini plak slsma....tak nak ggu dorg.....shda on9 ym n fb....


Yang lawak nyer....lepak nyer pasal....lunch kul 5.30ptg....nie pun masih kenyang...mak chaq dok pgil suruh makan pasembor plak.....tp dah tak leh masuk.....plan nak g umah mcNa kat wangsa maju pun tak jadi coz ujan..mlas nak kuar la....ok lah all nak siap2 g seksyen 7..G nak lawat student dia nak g umrah...pastu dia nak bawak g icty...ok bye2.....

0 comments: