Coretan Terbaru KakakeciK

Friday, November 23, 2012

Terengganu : 10 jam perjalanan

alhamdulilllah kakakecik telah selamat sampai ke negeri penyu bertelur, setelah hampir 10 jam perjalanan dari kedah,bertolak dr pendang jam 11pg..sampai ajil pukul 9mlm td.sepanjang perjalanan kakakecik banyak tido je..mabuk..huhu..sabar je la..masa sampai kat puncak banjaran titiwangsa untuk solat dan lunch..jalan pun terhayun hayang...

tapi..bila sampai jeli sempat lagi singgah makan durian dan buah-buahan lain kat umah kawan abg din...

sekarang ne kat mana..kat ajil.tumpang bermalam di umah kakak kak ipar..abg din n kak niroh dah tak larat nk pergi homestay yg disediakan oleh pihak pengantin lelaki di kuala terengganu...

pstttt...nak tido dah esok pagi nk ke walimah di batu rakit..1st time nak makan kenduri kawen ari jumaat

p/s: HAPPY BESDAY TO MYLOVELY FREND..LYDIA MIZA

3 comments:

Areef Ibn Naim said... [Reply]

salam,

wah, sempat update lg tu :) mmg perjalanan pjg, tp menyeronokkan... ooo masuk kelate dulu ek...

di ganu, maybe majlis walimahnya agak berlainan...

puter Beribiru said... [Reply]

dulu duk paka mkn kenduri ari jumaat.hehe.skrg dah x merasa dah

kiera'sakura said... [Reply]

salah satu sbb kira tatahan gi sana pasal mabuk tue la huuu