Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, November 14, 2012

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,



10.11.12..adalah tarikh keramat bagi pasangan Nadzri dan Syakira..di mana pasangan ini telah selamat diijabkabul kan dengan sekali lafaz..Tahniah Nadh dan Kiera, Kakakecik tak dapat tengok live majlis akad nikah dorang….tak kisah la kakakecik ada ke tak yang pasti dorang sudah SAH bergelar suami isteri itu yang lebih penting…


TAHNIAH….

11.11.12 : rumah pengantin telah menjadi tempat untuk kami blogger dari KBU, Blogger Perak dan tak ketinggalan GMG untuk berkumpul dan mengenali antara satu sama lain..walaupun ada yang baru pertama kali jumpa bertentang mata tetapi dorang nie riuh macam dah kenal (eh memang dah kenal pun dalam blog dan cyber). Penuh ruang rumah dan khemah dengan kami kami kami je..nasib baik pukul 3.00 petang dah tak ramai tetamu dah..kalau x mau gak dorang tengok pelik kan…




Kepada Nadh dan Kiera, kakakecik ucapkan Selamat Pengantin Baru, semoga kekal bahagia hingga ke syurga, didoakan rumahtangga yang dibina ini akan dilimpahi dengan kasih sayang dan keberkatan…selamat menempuh ’Satu Perjalanan’  selepas ini..



p/s : Selamat Pengantin Baru juga untuk Bro dan Iera..

6 comments:

Z@i Z@mR33 said... [Reply]

Selamat pengantin baru buat pengantin...

Wuuuu...kami x dpt p...kesihatan x mengizinkan... :(

Ruzzezanie said... [Reply]

amin.. mudah-mudahan jodoh mereka berkekalan hga ke syurga.

* warna oren. jarang kot orang zaman skg pakai warna macam ni. klasik deme ni kan?

Citarasa Rinduan said... [Reply]

shida pi eikkk..
bestnya tadi dh skodeng geng shida update blog..
kiranya ini entry kedua ayu dpt bc.

comel gilaaaaa si kiera tu. kecikkk

Puan LiYzA ^^, said... [Reply]

selamat sudah s0rg~hehe..tggu sorg nih plak la~ ^_^

kiera'sakura said... [Reply]

mekasih kakak :) terharu sangat akak sanggup mai jugak kenduri kira walau dari jauh. mekasih sangat. mekasih jugak atas doa :)

Iffah Afeefah said... [Reply]

Br dpt bce entry akk ni heee