Coretan Terbaru KakakeciK

Saturday, January 21, 2012

Aku, Hati dan Perasaan….

 

sudah lama aku mencari

setulus kasih yang sudi menyayangi

begitu lama aku menanti

kemesraan suara yang meruntun hati

 

sangat lama ku mengingini

disinikah aku berhenti mencari

disinikah aku akan berhenti menanti

mungkinkan di sini juga aku berhenti mengingini...

semua yang tiada seperti ada

bagai terbuka ruang cinta abadi di dada

bagai menyambutku dengan tangan terbuka

sungguh aku menghargai dan bersyukur kepadaNYA....

 

tapi sayang......

entah mengapa....

dugaan masih datang menimpa

kesedihan masih utuh menjelma

terbataslah antara aku dan dia

kesalahan apa....

angkara siapa....

 

dan aku didalam sayu

menjadi seorang perindu

merisik khabar di angin lalu

terbelenggu rasa tiada menentu...

 

Apakah aku terus menanti

Sehingga ke mati..

5 comments:

Cikrosecute said... [Reply]

Datang follow sini...

CikguAreefNaim said... [Reply]

salam,

in sya allah, saatnya akan tiba nanti... amiin...

p/s - if sudi, jom join my 2nd GA kt my blog...

lieynanilaz said... [Reply]

setiap orang ada batasan kesabarannya..sekiranya dirimu telah lelah cuba beri peluang kepada orang lain...mana tau kalau bertemu yg lebih baik...err minta maaf kalau tidak kena pada tajuk..

Sunah Sakura said... [Reply]

huuuu..sedih.... :(

Lydia Miza said... [Reply]

menanti kebahagiaan itu tak salah.tp perlu usaha meraih kebahagiaan itu sendiri. kadang kala kebahagiaan itu bkn dr insan yg kita harapkan tp Allah kirim insan lain utk membahagiakan kita