Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, January 30, 2012

Jodoh + Doa : Pesanan Daripada Seorang Adik

 

~berdoa agar diberi jodoh yang baik, boleh memimpin kita lebih mencintaiNya... berusaha didik diri kita jadi yang terbaik, insyaAllah bila kita dah jadi yang terbaik, Dia akan berikan yg terbaik jugak untuk kita..

 

~dan selebihnya tawakal pada takdir, dan jodoh kita.. Dia tau apa yang terbaik untuk setiap hambaNya sbb Dia yg ciptakan kita,

 

"kalau Allah makbulkan doa kamu bermakna Dia sayangkan kamu, jika Allah lambat makbulkn doa kamu bermakna Dia sedang menguji kamu, dan jika Dia tidak makbulkn doa kamu Dia punya perancangan yg lebih hebat untuk kamu

 

 

InsyaAllah akan kakakmu ingat pesan ini..tqsm….sayang kamu sangat….

 

mode : sedih berlinang air mata

7 comments:

Cik Pulau said... [Reply]

insyaAllah..
kita memang dilahirkan berpasang-pasangan kat dunia ni..
jodoh kita tu ada.. cuma lambat dan cepat je..
doakan yang terbaik je.hehe

kiera'sakura said... [Reply]

kalau tidak di dunia, diakhirat yg pastinya...

biarlah kita tak 'laku' dipandangan manusia yg ada dibumi, asal kita nampak cantik dipandangan Allah..

:)

Sunah Sakura said... [Reply]

kadang2...yang terbaik itu sedang Allah sediakan untuk kita...:)

Подтверждаю (fadzli) said... [Reply]

as salam..
alhamdulillah..teruskan berusaha menjadi lebih baik dari semalam

;)

kak syida boleh (^^,)
insya'Allah jodoh didunia datang tanpa kita sangka-sangka..

Подтверждаю (fadzli) said... [Reply]

as salam..
erk.kak tak update? huhu..musim2 sejuk ni bagus untuk update

;)

nanti naik musim, bunga, memang tak dok diam

:p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

yunk..jgn la sedih.tiap org pasti ada pasangannya.naper ni?huhu

hamba Allah said... [Reply]

urm...tu la jodoh rahsia Allah..
jom la lawat pasal lawat blogni tentang seorang lelaki berumur 20-an berkawin dgn perempuan 15 tahun...
http://shahrunnur214.blogspot.com/2012/02/kawin-muda.html