Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, December 30, 2010

~ aPa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EsOk CuTi~



salam n selamat pagi...
tahniah kepada pasukan bola sepak negara coz menang piala AFF Suzuki....
memang puas la kan tgok dorg main mlm td....
syabas kepada penjaga gol kita....khairul fahmi che mat



mcm biasa rutin harian shda...bila on je pc...fb n blog la 1st..
tgok fb n blog sume dok pasal 31hb cuti sempena msia menang bola....
31hb ari jumaat...
kedah mmg dah cuti ari jumaat....
so di bawa ke ari ahad la kan..

tp shda tak kisah la cuti ke cuti ke sama aje bg shda...
myb bg yg keje gomen dorg ok la kan...

kepada sume yg mana ada planning nak holiday tu...
selamat bercuti...hati2 di jalan raya.....

5 comments:

MamaEma said... [Reply]

tak kemana..dah sibuk sekolah nak buka...

aDisH.sHidA said... [Reply]

mama ema: kalau pegi bercuti pun t balik penat plak kan....apa pun cuti x semesti nya g jalan2 kan..dok umah dgn family pun dah ok kan

aAa said... [Reply]

dedi pun esok pun kena keja jgk... wuaaaaaaaaaa

aAa said... [Reply]

esok dedi kena keja...wuaaaaaaaaa... bru ingat nak blik bayar bil air :((

aDisH.sHidA said... [Reply]

dedi : alololo kecian nyer.....xpe la bil air 2mgu baru bayar kan :P