Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, December 30, 2010

~yEs.....yeS.....~

YES
YES
YES
YES
YES
YES
YES


apa kena shda nie dok yes yes yes yes.....
Y.E.S nie selalu nya kaki shoping je suka...
esok dah 31hb...dah habis la kan YES

nie bukan sebab shoping la....tp sebab BA sudi menerima hadiah tajaan shda....
tak de sgt yg shda nak taja juz c/hati hasil tangan mymum...
myb nie salah satu cara utk shda promosi kan produk mak kan..
dah bincang ngan mak malam td n pagi td....
so mak setuju...
THANKS maaaaaaaaaaaaaaaaaak...
hehhhe.....dah oder frame sebanyak 5...
tp 3 je shda kasi utk blogger yg berjaya menjawab soalan harian BA utk arini.....
nak tau ke soalan nyer...sila klik disini
arini byk plak yg nak taja kan...
----> nazirulhazwan nak bg topup rm50 tu...
----> norfa

egt nak join tp mcm bg peluang la kat org lain jawab...takmo pening2 dah arini....byk menda nak kena pk....

KALAU shda nak jawab gak boleh x BA.....hehehhe..mana tau dapat topup rm50..banyak tu...leh tahan 2bulan tu..hehehhe....

ok la geng 500blogger sila la jawab ngan tepat n pantas.....mana la tahu dapat adiah yg shda n mymum taja kan....:)


caiyok caiyok caiyok

4 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

yes yes!

aDisH.sHidA said... [Reply]

sunah :)
caiyok caiyok soalan lain dah jawab ke

Sunah Mohammad said... [Reply]

hehe~ akak pon antar la jawapan~ penaja takleh join eh? haha

aDisH.sHidA said... [Reply]

ntah la sunah...selalu penaja kan dok seat VVIP :) hahahahha....gpun arini nak teruskan mempolo blogger lain yg masih x polo :)