Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, December 19, 2010

~ MeNanTu~

Salam...
arini shda saangat sangat sangat sangat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa boring
balik umah jap g pun sure boring sebab dah xde sapa kat umah
anak cucu mak dah balik
tgl la shda,mak n ayah

eh eh korang sedar x....
kalau x sedar korang pasan x
kalau korang x pasan or tak sedar meh sni cheq nak cite nie
bila org tanya mak cheq menantu ang org mana
mak akan jawab
menantu sulong : perak
menantu num 2 : dekat je
menantu num3 : perak
menantu baru : perak

bila mak habaq cmtu depa akan kata ish ang nie menantu org perak je no...
a;a senang atur dr bukit merah, selama ke kuala kangsar dr kuala kangsar ke ipoh


bila org tanya lak menantu ang keje pe
menantu ku yg lelaki sorg tu POLIS
yg baru dapat nie pun keje POLIS gak

lagi sekali ish ish ish ang nie amik menantu polis je....
nak wat cmne dah jodoh depa kan....

PERAK


POLIS

itu la menantu mak



psst : lepas nie tatau la org mana...keje pe kan mak

2 comments:

pekaka said... [Reply]

rasanyer pasnie mak awak tue dapat menantu polis gak kot....tp bukan org perak....

CaHaYaNuRQaSiH said... [Reply]

polis mana.....leh gtau x