Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, December 29, 2010

~Naik BiOL~

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nie nak salahkan sapa nie...
BA ke diri sendiri
naik biol arini.....
soalan harian ke3 betul2 mencabar la....
semalam nyer rasa ok lagi
abg ben abg ben....
eh2 rasa mcm nak sponsor adiah la.....abg ben t kita bincang erk :)

8 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

wah, shida nak sponsor hadiah ke? nak menang la soklan yang shida sponsor..hehehe~ nanti bisik2 jawapan ye~ :D

aDisH.sHidA said... [Reply]

sunah...:)
i'allah kalau abg sudi menerima adiah yg shda nak kasi utk sapa yg dpt jawab soalan

Sunah Mohammad said... [Reply]

hehe..enchek ben memang tengah cari penaja ntuk soklan ke 4 dan ke 5 harian tu~

aDisH.sHidA said... [Reply]

sunah...takde respon gpun dr abg ben :-?

Sunah Mohammad said... [Reply]

tu~ akak da jadi penaja da pun~ hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

a'a sunah...pat jawab soalan abg ben tu....bnyk penaja tu...

Sunah Mohammad said... [Reply]

da jawab~ tapi soklan 1 tu tak berapa yakin...pe enchek ben nak sebenornye...huhu

aDisH.sHidA said... [Reply]

soalan 1....akak pun tatau gak....xde soalan d situ...