Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, December 28, 2010

~PeMeNang BloGger 500 MHK SoaLaN 1 - HaRiaN TeLaH DiTeMui~

hahhahaa... 2ari nie shda dah gila dok terjah blog BA...
nie suma gara2 500 blogger la...
semalam dah kuar soalan harian....
pening gak kepala nie nak cari jawapan harta karun BA tu
binau mata2 nie....

arini BA dah gtau pemenangnya....yg jawab tepat n pantas...
1st : qaseh dalia adelia
2nd : areliff
3rd : ujang9897






TAHNIAH
kepada QaseH.....

shida tumpang gembira sebab url shda pun ada qasih gak....lebih kurang je bunyi nye ngan nama qaseh hahaha.,...tumpang nama lak =))

shida jawab 1 je yg betul...x kisah la saja je suka suka kan...hehe janji enjoy

arini akan muncul plak soalan harian ke2....ntah la apa soklan nyer...adiah kali nie shawls...harap2 betul la jawab t

oppps apa yg qaseh dapat ek sbg ganjaran nyer..
domain sendiri selama setahun di taja oleh sisiberbeza



pssst : kalau korang tahu jawapan tu gtau la shida sama ok wink wink

2 comments: