Coretan Terbaru KakakeciK

Friday, December 23, 2011

Happy Birthday To Me

 

Birthday to Me…

Alhamdulillah dah masuk 23hb dis di tahun 2011 bermakna saat ini usiaku telah berganjak lagi..dah 31 pun…..syukur sangat2 ke hadrat Ilahi kerana dipanjangkan umur, diberi kesihatan dan kesejahteraan hidup selama 31 tahun ini.

Mak Ayah, terima kasih atas segala kasih sayang dan perhatian serta sokongan diberikan selama nie…walaupun kadang2 ada desakan tp anak mak ayah nie tak kisah (dlm hati kisah jugak) tetapi apa kan daya kan….bukan kita yang tentukan semua tu…doa2kan la untuk anak mak ayah nie…

 

psssst : tetiba je kat lobi hotel nie samar lampunya tepat jam 12 tadi….risau je takut kena prank nie..adik2 bilik kuar tak balik2 lagi…..tak sanggup duduk sorang2 dlm bilik…so turun lobi online

6 comments:

aimie amalina said... [Reply]

weeee
akaaaakkk!
walau x kenal akak rapat, tapi ttp nak wish
selamat hari lahir
semoga dilimpahi rahmat Dia selalu
hehehe :))

Cik Pulau said... [Reply]

hepy bufday..
moga pnjang umor n murah rezeki...^^,

kalo betul2 kena prank camne..
tapi lambat sikit..hahhhaa

.: iEyLa :. said... [Reply]

happy birthday kakakecik!!!
moga kakak sentiase di bawah lindungan Nya & happy slalu.. :)

Isteri Encek Bard said... [Reply]

AKAK SAYAM APPY BUFDAY

Rozuan Ismail said... [Reply]

happy birthday akak.semoga panjang umur dan murah rezeki k

~..Lesung Batu..~ said... [Reply]

hepi belated besday kakakecik!!!! sory lambat wishh~~ huhu
ina sentiasa doakan yang terbaik tuk akak!
may Allah bless you...