Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, December 26, 2011

Kakakecik bersama Kakecik

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

“Kakecik kakecik….”

alamak tak kan peserta PUTEK dalam dewan Puteri 1 nie ada yang baca blog kakakecik kot…tak mungkin tak mungkin…

sebenarnya dalam 15 orang peserta PUTEK nie ada sorang gadis yang dipanggil KAKECIK….tapi kakakecik nie plak perasan lebih…

HAHAHHA…

Memang tak sangka la kan ada jugak orang lain yang dipanggil kakakecik..ingatkan diri nie je dapat nama “KAKAKECIK”

DSCN7477 Kakakecik vs Kakecik

Malam terakhir kursus kakakecik pun tanya la empunya diri kakecik kenapa dorang panggil kakecik…jawapan nya…sebab kecik…hahahaa….jom kita bergambar dua sebab kak pun kawan2 panggil KAKAKECIK… dia gelak je..sabo je la..(kalau tak percaya tengok la blog akak header pun KAKAKECIK pe :)

 

 

pssst : thanks sunah atas panggilan kakakecik nie..ada yang melekat kot dengan panggilan ni

3 comments:

Rozuan Ismail said... [Reply]

agaknya saya abangbesar le kot ye

yana lyana said... [Reply]

hye kakakecik..salam kenal :)

::Miss Pikon:: said... [Reply]

sy dh pangkat mak -> makchaq (makbesaq la kot :p)