Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, July 25, 2012

Ramadhan 1433H #5 : Hari Kedua Berbuka Di Hospital

 

Assalamualaikum dan selamat malam…bersiaran langsung dari wad Kenanga 4B HSB..

 

Alhamdulillah kita semua sudah 5 hari berpuasa..dan hari ni merupakan hari kedua kakakecik berbuka di HSB, temankan adik…arini datang awal sebab line TM kat kedai tak ok lagi…before pukul 4.30pm dah kena sampai ke HSB, malas nanti bersesak dengan ramai orang, waktu lawatan kan pukul 4.30pm. Lebih kurang pukul 4.00pm kakakecik selamat sampai ke HSB dengan menyandang beg pakaian, menjinjit beg berisi toto,bantal dan selimut hampir semput kakakecik dibuatnya…sampai ketar rasa nya badan dan tangan ni…

 

Untuk berbuka tadi kakakecik dah mintak mak buatkan mee goreng, kuih babau…

DSCN9474

Mee goreng

DSCN9475

Kuih muih..ada babau, ada popia,kasui, tepung bungkus..kuih lain tu ada kawan ada datang menziarah dia tadi bawak…dan rasa kami 2beradik tak mampu nak habiskan…sedekahkan kepada pak cik depan katil adik…

 

psssst: pagi nie sahur sorang la.adik da kena posa pukul 12 tgh malam nie

2 comments:

Mrs. Abi said... [Reply]

uiiii mee goreng! sedapnye tgk.... nk buat mcm gini tapi xjadi..

Iffah Afeefah said... [Reply]

kak tatau cite
br bace hah