Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, July 5, 2011

Aku Menangis Kerana Juvana

juvana-

Assalamualaikum…..

Ini adalah kali pertama shida nak cerita pasal cite JUVANA…. malam td JUVANA Episod 11…telah membuatkan shida menangis…shida sebak dan tertiba air mata mengalir…shida cuba tahan tapi tak mampu…ini semua berlaku semasa di part2 akhir..semasa KEDAH (Fimie) bersalaman dengan kekawan yang lain bila dia dibebaskan….terutama masa salam dengan BOTAK….dan BOTAK pesan kepada KEDAH ingat pesanannya…Pesanan apa…JANGAN DATANG SINI LAGI..maksudnya BOTAK tak nak KEDAH kembali menghuni RUMAH WIRA BAKTI….

Episod 11 memang memberi kesan yang mendalam kepada diri shida…kepada penonton lain shida tak pasti…KEMAAFAN amat penting dalam kehidupan kita..KEDAH memaafkan BOTAK walau BOTAK hampir2 nak membunuh KEDAH….begitu juga DAIM memaafi KEDAH dan menasihati kekawan lain memaafkan BOTAK….

Minggu depan…..apa yang berlaku….tapi yang pasti KEDAH dah tiada…mesti rindu dengan KEDAH…..

 

pssssssssssst : malu sangat2 malam tadi sebab tengok dengan family….mak, adik, kak ja, abg din semua tengok cheq nangis..huhuhu…lepas habis juvana nak cover terus g dapur makan nasi…

6 comments:

Isteri Encek Bard said... [Reply]

sedih tengok botak cam dah semakin berubah.. huhuuhuhuhuuhu

Halimatun Sa'adiah said... [Reply]

dlm nanges2 sempat amek nasi kt dapo ek...
cite tu mmg byk pgajaran...

Sunah Sakura said... [Reply]

erm...tak tau ape yang berlaku... huhuhuhu...

schaze zainn said... [Reply]

semalam episod yg paling menarik

semua org kene berubah ke arah yg lebih positif/kebaikan =)

||aLeaSaRa|| said... [Reply]

mula2 kite tak bg anka2 tgk sbb nam[ak macam mengajar bdk utk bergaduh,bertumbuk.tapi la ni suka tgk tak miss sbb byk pengajaran.yelah sedih kedah takde dan daim tu sggp maafkan jugak.yelah bukan kedah yg bunuh mak dia.geram tgk bront palarae,pelik knpa dia berdendam dan tak nak lepaskan daim ye padahal bukti rakaman dah ada???

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

ramai eh suka citer nih..sy memula tengok tp pastu x tgk sbb citer gegaduh..


Si Botak Yang Jadik Kegilaan Selepas Mawi