Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, July 12, 2011

Kerana RM 2.00…Kena Saman

Assalamualaikum…

Disebabkan RM2.00 sahaja seorang blogger nie kena saman….kes apa…nanti shida bicarakan…huhuhu…sabar je la kan…kejadian ini berlaku pada jam 10.55am hari Ahad baru2 ini yang bertarikh 10 Julai 2011…lokasi di petak No 20, Taman Haminah (x pasti) Sungai Petani..yang pasti di hadapan sebuah cyber cafe….betul2 di depan pintu masuk kedai tersebut..

Malang sekali nasib blogger tersebut…baru beberapa langkah sahaja dia memasuki CC tersebut untuk melepaskan kerinduannya…tanpa dia sedari dia telah disaman oleh pihak berkuasa….

saman

Gara2 untuk online…berbekal RM2.00 dia kena saman….dah tu kalau boleh dia tak nak bayar….nak abaikan je saman tu..boleh x macam tu…(oppps sapa2 kat sini yang boleh hapuskan saman ini kan bagus)

Bos….jangan la potong gaji saya ok….tengok saya dah kena saman….alamak kantoi diri sendiri yang kena saman….saman parking…ini adalah kali ke-3 PHS kena saman parking…sabo je la……

 

psssst : nak bayar ke tak erk saman ni…kalau bayar melayang rm30.000 huuhu…kerana rm2.00 je

13 comments:

Akulah Pak Lan said... [Reply]

SP skrg teruk...depa suka saman

NadiRah said... [Reply]

kesian3...
hahahahha!!!
rindu nak update ke??? ^^

tomato said... [Reply]

alalaaaa shiannyee ;p

touya said... [Reply]

padan muka .... giler busuk hatiku

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

bayar je..nnt dpt potongan kot.klu wat diam surat amaran smpi lg mahal kena byr shida..

Nur Syazana Mohammed Sani said... [Reply]

haha ,. sabar kay ,. saman kene bayo ,. xboleh xbayo :D

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana ^^

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/semak-kan-nama-calon-latihan-khidmat.html

Sunah Sakura said... [Reply]

adehhhh.... tu lah, sape suh buat kesalahan.... ish ish ish...

Areliff said... [Reply]

kalau rasa tak salah takyah je bayar..tapi kalau rasa ade buat salah bayar je hu3...

kiera'sakura said... [Reply]

klu x sangkut ngn renew lesen, xyah bayar pown xpe... hahahaha :p

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

cian kak shida...

bersama kak Es said... [Reply]

masa kak Es dok SP dulu pun rajin gak kena saman. dulu kan boleh masuk syoling kat tiang tuuu..
bila dah kena ada tiket ni yg malas nak pi cari tuu...
bayar cepat dapat less

nora amila ghazali said... [Reply]

ish3....

juicy X said... [Reply]

taman tuanku haminah kan?cc kaler hijau kan??cc kenangan tu!!!hahaha
awat mai sp x rojer??? :l