Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, March 12, 2012

Ainur Sorfina..dah pandai

 

 

Assalamualaikum……sekarang ni Sorfina ada kat umah…..dah makin berisi budak bab bab tu…geram je…dah tu sekarang nie dah pandai borak- borak dengan kita….dia siap bagi respon lagi…pagi2 sebelum datang kerja mesti kakakecik akan pegi jenguk dia..main2 acah borak dengan dia dulu…(alamak video tak de plak)

 

Tapi kan sorfina skrg ni bukan je pandai borak-borak dengan kita….pandai dah isap jari…opps bukan je jari..sekali tangan dia nak masuk..jom kita layan video nie..

Ainur Sorfina Isap jari

 

Bukan main lagi kan dia dok pulun masuk jari-jari dia…siap bunyi chuuurt chuuurt chraaaaaaat lagi…kalah kakak aisya dia…kalau kak aisya nya isap ibu jari tapi sembunyi di sebalik tuala busuk nya….sorfina nie tak malu la…

1 comments:

kiera'sakura said... [Reply]

Afiq Danial dh pandai mengagah :D