Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, August 28, 2013

Berjerebu Lagi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Kawasan kakakecik kembali berjerebu sejak semalam…pagi semalam time drive kerja da nampak kabus..tapi time balik keje tu makin kabur je..eh tak kan la kabus petang2 hari kan…nie sah sahih jerebu…Malam bila keluar nak hantar kek karamel, cahaya lampu pun malap je nampak….semua nya diselubungi jerebu….

 

Pagi nie…makin tebal kabusnya…eh makin teruk jerebu nya…sesekali berangan dok tempat tinggi dan sejuk…hahaha..suka suki je kan kakakecik nie..

DSCN4704

Dah tak nampak bukit bukau di seberang sawah sana…

DSCN4703

Awan…tiang pencawang telefon tu pun tak nampak da…beza sangat dengan gambar di entry 2 Syawal 3 tahun lalu…

DSCN1427999

Rindu Awan…

 

psst : Tempat korang camne…jerebu tak?

2 comments:

Asyifa Mustaffa said... [Reply]

n9 ok saje...:-)

diana said... [Reply]

jerebu jugak..hari ni nampak ok sikit la dari semalam..