Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, August 5, 2013

Ainur Sorfina Di Kampung

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

 

Buat pertama kali nya Ainur terpaksa ditinggalkan di kampung untuk berhari raya di sini. Ibu dan abah nya ada tuntutan kerja. Ibu kerja pada hari raya hingga raya ke4. Abah nya plak kena pergi Sabah selama sebulan..Kecian Ainur Sorfina kena tinggal…Nasib baik la Sorfina tak pandai lagi tanya…tapi dari segi reaksi riak wajah nya…tahu dia mencari2 ibu nya..kadangkala nampak dia sedih je..luluh juga hati Ateh melihat nya..Macam petang semalam sebelum berbuka dok mintak suruh dukung je…

ainur sorfina

Alhamdulillah Sorfina dikelilingi abang2 dan kak2 sepupu yang rajin melayan nya..Kak Aisya kekonon nak bancuhkan susu untuk Adik Sorfina, sekali dia hanya boleh datang siang sahaja..homesick tak boleh tinggal umah taman..hahhaa..cakap kemas bukan main..Malam tadi rasa nya dia hanya bangun sekali sahaja…tidur dengan Achu nya…anak mama kata kan..Tapi kain pelikat Abahnya pasti kena ada di sisi nya masa tido…sebab nya bila dia berenggang dengan abahnya dia akan demam..dengan ibu ini adalah kali pertama..kita tengok la camne keadaan je nanti…harap Sorfina okey la..

ainur

Tapi camne nanti bila raya kedua hingga raya ke empat..abang2 dan kakak2 sepupu nya pakat balik Perak umah keluarga masing2…Adakah Ateh, Tok, Achu nak ikut beraya di Perak juga..keputusan belum lagi di buat…

2 comments:

Z@i Z@mR33 said... [Reply]

klau dh besar ckit lain crita...ni kecik lg...kesian dia kn?

Kakzakie said... [Reply]

Kesiannya SOrfina... kekecik dah kena tinggal dek kerana mak/ayah ada tugasan ye...

Selamat Hari Raya dari kakak ye:)