Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, September 10, 2013

Selamat Pengantin Baru Ruzz & Fadil Penyu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 1236981_10201331655607892_1319292860_n

Seorang demi seorang adik2 yang kakakecik kenal dari dunia blogger mendirikan rumahtangga. Alhamdulillah jodoh dorang dah sampai kan..jodoh kakakecik masih lagi menjadi rahsia Allah. 

Picture 011

7 September lebih kurang jam 9.30 malam rasa nya (selepas Isyak) Fadil telah sah menjadi suami kepada penggemar warna merah Ruzz Ezani. Kakakecik tak kesempatan melihat majlis akadnya sebab masih tercari2 rumah pengantin malam akad berlangsung. Hanya dapat saksi kan Fadil berpelukan sambil menangis si bahu seorang wanita mungkin emaknya. Tetiba kakakecik pun terasa sebak di saat ini…

ruzzpadil

 nikah

nikah ruzz padil

Kepada Ruzz dan Fadil..tahniah untuk kalian, semoga bahagia dan kasih sayang tidak akan pudar hingga ke syurga. Jadi la suami dan isteri yang terbaik antara satu sama lain…

Picture 009

Mintak maaf ye akak tak dapat menghadirkan diri di hari majlis persandingan/perkahwinan korang berdua…Hanya di malam akad nikah sahaja akak dapat hadirkan diri…itupun nasib baik ke KL..eh kalau tak ke KL mungkin akak ada kot Ahad tu..hehe…

1208939_10201331497763946_1505907485_nJangan la gigih mencari kakakecik di dalam gambar reramai tu..kan dah kabo kakakecik tak de hari kenduri..huuuuuh…

1235339_10201331545605142_1350668444_n

KBU’s bersama pengantin…

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH….

SELAMAT PENGANTIN BARU RUZZ dan FADIL..

 

pssst : next pasangan blogger mana plak ye yang akan mengikut jejak Ruzz&Fadil. Kiera&Nadh..cinta blogger belaka nie…

Gambar pengantin di hari majlis cilok dari group Blogger Perak…crdt to Reez Foto Cinta

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

GK tau lepas ni sapa.... hahaha

blogger sama blogger juga

diana said... [Reply]

awat gamba GK tu ditenyeh2 nye..takut hilang darah manis ke apa tu??heheheh

aDisH.sHidA said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr KBU dan BP bergabung lagi kan..hehehehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@diana yang ditenyeh2 muka tu bukan muka gk...gk yg dok renyeh di belakang tu..hehee

reezluv said... [Reply]

moga lepas ni kak plak..ehehe

Z@i Z@mR33 said... [Reply]

sapo plak ye?cer bg hint ckit :p