Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, May 31, 2012

31 Mei 2012 : Genap 5 Bulan

Assalamualaikum dan salam sejahtera

 

Terasa begitu cepat masa berlalu sedar tak sedar arini sudah pun genap 5 bulan yang bertarikh 31 Mei 2012… 2 bulan tak jumpa dia dah banyak perubahan…jika dulu masih lagi belum tahu apa-apa…tapi sekarang, geram dibuatnya…macam2 yang dia dah tahu…terasa macam nak je gigit, cubit dia…kenapa la dia begitu comel…senyuman nya sekarang sangat menarik..pantang ditegur terus senyum…

DSCN8889

alahai sorfina sorfina…

 DSC00424

suka ye kena kiss…muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaah

   DSC00421

 

semalam dia dah nak tidur si ateh nie saja dok nak menyembang dengan dia…mula2 dia layan la..lama2 mungkin dia pun ngantok terus nangis..jenuh jugak la ibu dia nak pujuk…bila dah ok pandai plak dia macam memujuk ateh suruh sembang dengan dia…

DSCN8890

Fokus kat ateh sampai berkerut dahi tu…sabar je la dak amoi nie…

 

pssst : alamak set baju yang beli utk sorfina skirt nya labuh dan besar lak pinggang nya…ibu kena sabar la jamu mata je erk tengok baju tu sebab ateh dah niat baju raya..kena tunggu raya la baru leh pakai

4 comments:

juicy X said... [Reply]

GERAMNYAAAAAAAAA :(

Iffah Afeefah said... [Reply]

tomeiii

Siti Asiah said... [Reply]

comeinyer dia...gigit sikit bole tak...;)

kiera'sakura said... [Reply]

geram.. huhhu rndu Afiq @.@