Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, May 6, 2012

Berinai…ramai yang bertanya

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

 

Jangan terkejut ye sapa2 yang jumpa kakakecik selepas nie…mungkin ramai yang akan bertanya dan berbisik macam mak sedara dan anak buah kakakecik..

“ Ateh dah kahwin ke?”

“Kenduri tak panggil ke, diam2 je”

“ Tak lama lagi la tu…inai dah pakai”

 

Alahai orang orang yang terdekat dengan kakakecik tak boleh tengok kalau ada perubahan pada diri ni…tak kan kakakecik berinai dah dikatakan sudah kahwin..kenduri tak panggil la..buat diam2 je…tak kan la kan kakakecik tak bagitau dan jemput mak sedara sendiri untuk ke majlis yang penting

 

DSC07271  

Sebenarnya dah lama kakakecik tak pakai inai hampir 2 tahun..last pakai masa kenduri kahwin dik ilah, dia pun dah dapat baby…kalau dulu kakakecik selalu pakai inai..setahun 2kali…elok habis je kuku putih akan pakai..merah kembali…tetapi selepas mak tegur..tak payah la pakai inai sangat…aduuuus mak nie…tak kira nak gak pakai dah 2 tahun kuku nie putih bersih kadang2 tu je kuning2 coz kena kunyit….khamis malam jumaat baru2 nie kakakecik berinai 10 jari tangan nie…hehehe…pakai inai serbuk Made In Makkah yang Wany bagi…lain le plak rasa nya jari nie berinai….hehehhe

 

04052012125

04052012124

Lihat la jari jemari kakakecik yang berinai…

 

Opps..bukan kakakecik sorang je yer berinai…adik pikah pun berinai jugak..dia yang berinai dulu..tapi dia sebelah je..kakakecik je yang pakai 2-2 belah…memang kakakecik jenis pakai inai akan pakai 2-2 belah..tak mau la pakai sebelah je…hehehehe

 

 

pssst : dulu pernah buat seronok..pakai inai kat kaki…hahaha…utk keselamatan masa rempit…ada 1 hari nie masa otw g kerja..ada mamat dok follow la kakakecik nie..sekali dia dekat je dia tengok kaki tangan berinai..hahaha..selamat dari kena ngorat hahahaha…dan 2 tahun lepas masa pakai time kenduri dik ilah…elok nak bayar tol je..jurutol wish “Tahniah, selamat pengantin baru” sabar je la kan

3 comments:

::Miss Pikon:: said... [Reply]

sy pn suka pakai inai..lbh suka inai pokok..merah dia tahan lama :)

kiera'sakura said... [Reply]

kira xde la teruja cm akak nk pakai inai tue..hihihihi

Ruzzezanie said... [Reply]

inai? ruz teruja pakai inai hari tu walau kat kuku je smpi reena dgn al cakap ruz 'perak'.hahahaahaah