Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, May 12, 2013

Burger Kampung

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Tekanan membuat kerja yang tidak memberi respon..kalau bagi respon pun agak lambat….tekanan ooooo…sakit sangat kepala nie…tekak pun tetiba lapo..padahal dah makan sebelum maghrib tadi..

 

So…apa lagi Angah anak MakSu ada kat umah..suruh la dia pegi beli burger kat kampung ni..dan semestinya jangan letak mayonis..kalau tak..kakakecik pun akan jadi macam mr.excel…not responding..hehehe…

burger

Kakakecik lebih suka burger kampung..burger jalanan…sedap dan murah..RM1.80 je, kalau burger kat Mcd ke Burger King ke..mintak maap la ye…tak mampu nak telan…

4 comments:

Hafizah Mohamad said... [Reply]

Assalamualaikum kakakecik....wah sedap ni beger kampung...fiza pun lama dah x makan beger mcd...sejak2 kes perang israel laknatullah ngan islam palestin...fiza ngan famili mmg dah x makan beger mcd tu...dah la mahai x sedap mana pun....

maria firdz said... [Reply]

Hehe.. Sedapnya... Tgk pun dh mnyelerakan...

Mrs. Abi said... [Reply]

bege cmni awin pun suka....bege singgit hahahaha dulu la singgit, skrg dh mahai... dulu buh timun ngn bawang je.... mkn smpai mnjilat jari...skrg ssh dh nk dpt bege simple cmni...kt pasar mlm pun timun xde letak..buh kobis tomato bawang ngn mayonis ade la... rindu bege singgit!!

kiera'sakura said... [Reply]

kannnnn murah pun tapi sedap. tapi ade jugak beger kat tepi jalan yang tak sedap huuuu.