Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, May 23, 2013

Nasib Tiada Bom

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Pagi tadi macam biasa, keluar bilik nak pegi ke dapur akan tarik langsir sliding door…terkejut bukan kepalang lagi bila tengok pintu cermin terbuka..terus kakakecik panggil ayah, tapi ayah tengah solat. So, bagitau dengan mak..Nak sedapkan hati..kata dengan mak, ayah kot buka pintu tu…Mak kata ayah mana pegi lagi kawasan situ.

 

Demn….mesti malam tadi tak tutup nie…patut la masa dok tunggu kek masak jelas sangat dengar jiran depan umah tu dok sembang dan bertukang siapkan meja makan..Memang kakakecik dah g jenguk pintu tu malam tadi, tapi tak berani sangat la nak belek sebab kita dalam rumah bercahaya nanti jiran depan umah nampak kan..itu la camne la boleh tak perasan.

 

Sudah dua kali kakakecik jadi macam nie…kalau 2bulan lepas tido tak tutup tingkap bilik..langsir je tutup…sama jugak kes macam sliding door nie..langsir tutup..nasib baik dah pasang grill..kalau x ntah apa yang hilang…ish, kalau de orang niat jahat dah boleh lempar bom kan ke dalam umah kami nie. Alhamdulillah, tak de apa yang berlaku…

9 comments:

Rozuan Ismail said... [Reply]

aiyok bahayanya kakakecik. sib bek x de pape

diana said... [Reply]

bahayanya..takut binatang masuk ja..rimau ka..ayam ka..heheh

Mama Safiyyah said... [Reply]

Shida...ok tak ni? Tukaq nombor lg ka? Dua tiga kali yeen sms tak reply?

kiera'sakura said... [Reply]

lepas nie kena lebih berjaga2 kak. nanti takut org aim rumah akak

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Rozuan Ismail alhmdlah takde pa2..terkjut gak la bila sedar tu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@diana hahaha..harimau tak mungkin boleh masuk sebab ada grill, kalau ayam n ular tu mungkin boleh la..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Mama Safiyyah sori mama yeen...hp kehabisan krdt..huhu..x tukar no lain pun

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura kan kan..riso gak la..

Lydia Miza said... [Reply]

Bahayanya.. Umh saya pun selalu x tutup pintu sliding. Selamat pagar tembok tinggi dan ada kereta org x perasan sgt kot