Coretan Terbaru KakakeciK

Saturday, May 4, 2013

Rezeki : Kek Karamel PRU13

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Esok, 5Mei..Hari pembuangan undi PRU13..Dalam sibuk2 orang lain berkempen berkonvoi ber apa lagi ye…yang berkaitan PRU13..kakakecik pulak sibuk dengan mixer dan oven..bermain dengan tepung dan telur..Alhamdulillah minggu lepas…kakakecik mendapat sms daripada sahabat adik dan jiran kampung untuk tempah kek karamel sempena PRU13..rezeki jangan ditolak kan..hehe

 

Kakakecik dah set la pagi nie nak buat 2 biji kek karamel yang ditempah Ina untuk di bawak balik ke Perlis…ingatkan yang Kak Nina nak ambik esok..tup2 pagi tadi kak Nina dah sma tanya..kek dia dah siap ke ? Alamak, hari nie kak Nina nak ambik kek tu…kakakecik check semula inbox..sekali memang sms kak Nina tu bagitau dia nak hari Sabtu…kakakecik yang tersilap paham…Tapi apa pun sempat jugak kakakecik buat pagi tadi…sebelum pukul 12 tengahari tadi dorang dah datang ambik..

kek kk nina

Sekarang menunggu panggilan/sms daripada Ina untuk pickup kek di Tol Pendang…sementara tu nak jugak lelapkan mata dan rehatkan badan seketika..

 

pssst : ada orang suruh kakakecik buat kek je esok hari x payah kuar mengundi..tapi hari nie dah buat…malam nanti buat lagi..kecian dengan mak bila tengok kek karamel yang ina tempah tu ada pandan oren…si adik ilah plak nak kek biasa…fuuuuuuuuuh mampukah kakakecik?

1 comments:

kiera'sakura said... [Reply]

kira pun dah lama tak mengekek. bila ade permintaan tekak sendiri dgn tekak org lain baru la start nk rajin hihihi